Pitkässä avioliitossa olevat, onko teillä ollut sivusuhteita?
Onko siis ollut salarakkaita kun olette oleet naimisissa?
Kommentit (37)
Ollaan oltu 24 vuotta yhdessä, jos se lasketaan pitkäksi suhteeksi, niin edelleen olen kiinnostunut omasta puolisostani ja hän minusta. Meillä on hienoa yhdessä.
Ei ole sivusuhteita ollut. Sellainen rikkoisi tämän meidän jutun. Ollaan ihan riittävän kiinnostavia toisillemme. Kyllä äjo ehtii tapahtua. Tai ei olla niin seikkailunhaluisa, että lähdettäisiin muuten kuin yhdessä tutkimaan juttuja?
Ollaan myös liian arvokkaita ja rakkaita toisillemme, että alkaisimme tätä juttua hajottamaan.
Itse mietin, että miksi olla parisuhteessa, jos ei ole- jos on vaikka kolmisuhteessa?
Mikä kenellekin sopii.
Pääasia, että on reilu ja rehellinen niitten kesken, joiden kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen jalkapallovalmentaja. Miehen kanssa oli ollut riitaa ja tein yhden virheen heikkona hetkenäni. Siitä on jo kymmenen vuotta eikä mies saanut koskaan tietää.
Palat helvetin tulessa lehmä.
Miesten kannattaa välttää riitelyä. Asioilla on seurauksensa.
Älä viitti.
Kyllä riidellä saa. Taitolaji.
Ei riitely ole syy pettämiseen.
Kimpassa 25v
Yksi sivusuhde kestänyt 23v
Toinen sivusuhde kestänyt yli 10v.
Ilmeisesti mun kanssa on helppo olla kun noin pitkään kestää
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu 24 vuotta yhdessä, jos se lasketaan pitkäksi suhteeksi, niin edelleen olen kiinnostunut omasta puolisostani ja hän minusta. Meillä on hienoa yhdessä.
Ei ole sivusuhteita ollut. Sellainen rikkoisi tämän meidän jutun. Ollaan ihan riittävän kiinnostavia toisillemme. Kyllä äjo ehtii tapahtua. Tai ei olla niin seikkailunhaluisa, että lähdettäisiin muuten kuin yhdessä tutkimaan juttuja?
Ollaan myös liian arvokkaita ja rakkaita toisillemme, että alkaisimme tätä juttua hajottamaan.
Itse mietin, että miksi olla parisuhteessa, jos ei ole- jos on vaikka kolmisuhteessa?
Mikä kenellekin sopii.
Pettämisestä tulee usein ketjureaktio: se ei pääty siihen kiinnijäämiseen.
Miksi ette eroa?
- Koska ennen pettämistä avioliitto oli kummankin mielestä hyvä. Pettämiseen ei löydy mitään järkevää syytä.
- Pienistä lapsista ei haluta vuoroviikkoasujia. Kodittomasta lapsesta kasvaa juureton aikuinen.
Itselläni ei koskaan ole ollut. Puolisosta en tiedä.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kenellekin sopii.
Pettämisestä tulee usein ketjureaktio: se ei pääty siihen kiinnijäämiseen.
Miksi ette eroa?- Koska ennen pettämistä avioliitto oli kummankin mielestä hyvä. Pettämiseen ei löydy mitään järkevää syytä.
- Pienistä lapsista ei haluta vuoroviikkoasujia. Kodittomasta lapsesta kasvaa juureton aikuinen.
Pettäjien lapset ne vasta kärsivätkin. Oma kokemus.
Maailma on reilu paikka. Toiset ei kelpaa kenellekkään ja toisille ei riitä yksi kerrallaan.
Minulla ei ole ollut, miehestä en tiedä, mutta luulen vahvasti, että ei ole. 34 vuotta yhdessä, joista 31 vuotta naimisissa.
Omalla miehellä ei kiinnostanut läheisyys eikä seksi. Testot alhaalla... Petin häntä yhden tyypin kanssa kolme kertaa, mutta muuten tyyppi ei ollu hyvä. Eikä salailu ole pitemmän päälle mukavaa. En ole enää tekemissä tämän tyypin kanssa. Mieheni ei tiedä mitään. Mutta nyt meillä on kotona makkaritouhut piristyneet... Ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin... :D
Vierailija kirjoitti:
Kimpassa 25v
Aika hurjaa, jos on totta...
N
Ei ole. Ei ole tarvetta/kiinnostusta moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimpassa 25v
Aika hurjaa, jos on totta...
N
Arvaus: Joku kaupparatsu.....
Vierailija kirjoitti:
Lapsen jalkapallovalmentaja. Miehen kanssa oli ollut riitaa ja tein yhden virheen heikkona hetkenäni. Siitä on jo kymmenen vuotta eikä mies saanut koskaan tietää.
Olisi pitänyt kertoa petollinen ja epärehellinen. No se on syönyt sinua rotan lailla näihin päiviin asti ja syö myös tulevaisuudessa.
Eikä teko tapahtunut heikkona hetkenä, ei ihminen tule hu o ra k si jos hu o r a a vaan ihminen h u o ra a koska on h u or a
Ei ole mutta haluaisin että olisi.
Kohta 30 vuotis hääpäivä. Minulla ei ole ollut. En usko miehellänikään olleen.
En usko rakkauteen.