Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 21, tuntuu kun vauva tunkis ulos, muita?

12.05.2007 |

siis ei ole ollut supistuksia tai muutakaan sellasta, mut jotenkin tuntuu ku joku sisältä päin painais ulos päin. kolmatta odottelen ja ei kyllä kahdesta ekasta tällästä ollu.

ketään muuta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kolmas raskaus menossa, viikkoja nyt 23. Lantionpohjassa on koko ajan ihmeellinen painon tunne, varsinkin jos kävelee tai on seisaallaan pidempään. Myös häpyluu on jotenkin kipeämpi, ja kohtu painaa liitosta ulospäin.

Aiemmista raskauksista en muista tällaista tunnetta edes raskauden loppumetreiltä - olen yleensä voinut suht vaivatta kävellä pitkiäkin matkoja eikä vessassakaan ole tarvinnut käydä sen useammin. Nyt tuntuu siltä, kuin olisi tennispallo koko ajan tulollaan ulos.

Myös supisteluja on tullut viimeisten viikkojen aikana, varsinkin fyysisen ponnistelun yhteydessä. Ne eivät ole kipeitä, mutta silti pelkään, että jotain alkaa tapahtua liian aikaisin. Muutaman viikon päästä on keskiraskauden lääkärintarkastus, silloinhan tuo nähdään.

Mutta ehkä tämä sittenkin on normaalia, jospa paikat alkavat olla sen verran kulahtaneet näin kolmannella kerralla? Mitenkäs muilla samassa tilanteessa olevilla?

Vierailija
2/3 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihan samanlaista, vaikka vasta toista oottelen. Meillä laskettu aika jo juhanuksena, mutta joulutauolla jo jouduin lopettaan jumpat ja siirryin joogaan. Kävely on ollut tosi vaikeeta, kun tää sankari on päättänyt kasvaa tuolla virtsarakon ympärillä.

Keskiraskauden lääkärissä kaikki oli kuitenkin ookoo, kiinni ja kiinteä eli mulla nää tuntemukset eivät ole ainakaan vaikuttaneet avaavasti. Lekuri vaan kehoitteli treenaan lantiopohjan lihaksia, ettei virtsarakkoon tule niitä pidätysongelmia... Mun kroppa vaan on sen mallinen, että vaavilla on parempaa tilaa kasvaa tuolla lonkkaluiden välissä ja sisäänpäin, ilmeisesti sulla samoin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen toista lasta ja minulla hieman 20 vko jälkeen samanlainen

tunne - tarkistettiin yksityisellä, ultrauksella =>kohdun sisäsuu oli lähtenyt avautumaan. Riski ennenaikaiselle synnytykselle kuulemma olemassa ja nyt nosto ja rehkimiskielto.