Ellei asia olisi ihan vakava niin tämän aamun droonikohellus on kyllä kuin mikäkin komediapläjäys
Ei herramjeekale sentään.
Kukaan ei tiedä oliko jotain jossain vai eikö ollut mitään missään.
Kehotus miljoonalle ihmiselle pysyä sisällä vaikka kukaan tuskin realistisesti olisi sitä noudattanut. Tuskin noudatti.
Lasku miljoonissa. Ja kukaan ei tiedä miksi
Kommentit (89)
HUIJAAVAT VAAN RAHAT POIS TYHMILTÄ .
Vierailija kirjoitti:
Pysyä sisätiloissa?
Onko sisätiloissa turvassa kun Drone tulee kerrostalon ikkunasta sisään?
Vai mitä itse teet kun tulee dronevaroitus. Itse en yhtään mitään.
No itse asiassa siinä oli myös kehoitus pysyä kaukana ikkunoista.
Moni uutiskuvat on muualta kuin juttu ja eri aikaan otettu kuin lisätty niihin trikkikuvaa ihmisiä kuin kuvissa näkyy myös PIENOISMALLEJA . ET USKO KAIKKEA .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyä sisätiloissa?
Onko sisätiloissa turvassa kun Drone tulee kerrostalon ikkunasta sisään?
Vai mitä itse teet kun tulee dronevaroitus. Itse en yhtään mitään.
No itse asiassa siinä oli myös kehoitus pysyä kaukana ikkunoista.
Ei ole mahdollista pysyä poissa ikkunoista kun uudet talot on tehty lasiseinistä ja lastulevystä. Sä et voi suojautua mihinkään muualle kuin alakerroksen kellariin . Pyöräsuojissa on ikkunat nykyään. Lain vastaisesti jäteastiat talon sisällä. Rotat ja taudit. Ei rappukäytävän seinät on uudemmissa taloissa lasia. Ostarin katto on lasia . KOSKA TE OLETTE RIKKONUT KAIKKI SUOMEN LAIT MITÄ ON OLLUT RAKENNUSMÄÄRÄYKSET . KUIN ettei rannoilta kaadeta puita huku tulvaasi tyhmä.
Aiemmin oltiin vain hiljaa mutta kun joku ulkopuolinen droonin löysi niin oli otettava viranomaistenkin vastuuta. Avoin hallinto ei oikein ole totta
Rasvaa ei saa heittää viemäriin eikä pesualtaaseen mutta niin te kuitenkin teette tukitte viemärit saastuatte vedet ja aiheutatte vahinkoja kuin lisäät te rottia . TE ETTE NOUDATA MITÄÄN MÄÄRÄYKSIÄ TÄÄLLÄ . TUHOOJAT.
SAATANA YKSI DROONI JA OLLAAN BUNKKERISSA.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aiemmin ei ole varoitettu? Kun ne ei tullut Helsinkiin? Eihän Kouvola, Lappeenranta, Imatra tms niin väliä hei. Toki ehkä ei vielä ollut siihen valmiutta, saa nähdä jatkossa. Tuskin meitä täällä idässä silti varoitellaan.
Muuta pois sieltä vielä kun ehdit.
Ukraina on ennenkin rikkonut Suomen ilmatilaa drooneillaan. Miten tämä merkittävästi eroaa noista kerroista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aiemmin ei ole varoitettu? Kun ne ei tullut Helsinkiin? Eihän Kouvola, Lappeenranta, Imatra tms niin väliä hei. Toki ehkä ei vielä ollut siihen valmiutta, saa nähdä jatkossa. Tuskin meitä täällä idässä silti varoitellaan.
Muuta pois sieltä vielä kun ehdit.
Itä-Suomi on pystyyn kuollut. Eihän sieltä saa talojakaan enää kaupaksi. Kuka sinne haluaa.
Ihan kun joku yöllä tietäisi mistään mitään tai hoksaisi mennä peiton alta minnekään. Nyt jo lopettakaa!!!!!! Tänne ei lähetellä mitään!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko droonivilkku käyttöön.
Se olis hyvä, pyydetään laittamaan sellaset, niin nähtäis paremmin, missä lentelee.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmasti itse kun hieman pinnistät ja mietit.
Petteri Orpo on kyllä kommunikointitaidoiltaan aivan järkyttävän surkea pääministeri. Tosin odotin että hän antaisi tästäkin asiasta lausunnon vasta maanantaina, mutta ilmeisesti hänet pakotettiin kerrankin toimimaan ripeästi.
Kaikki missä Orpon hallitus on osallisena, menee komediaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä Orpon hallitus on osallisena, menee komediaksi.
Jep. Tällaista ei voi käsikirjoittaa 😂
Ihmetyttää että droneista on lupa säikähtää jopa ahdistua, mutta kun joku valittaa rekoista, huoltoliikenteen määrästä, pyöristä, lumiauroista tai liikenteen vaaroista.. ne vaarat ja riskit jäävät hoitamatta kuntoon.
Venäjä meitä kiusaa suoraan ja persujen kautta. Orpo on siinä vain kulissina hoopoilemassa. Uskomaton vaihdos historian parhaasta hallituksesta tähän komediakabinettiin.
Onko esim sisäministeri sanonut mitään alaistensa hoopoilusta tänään?
Ilmastointi on liian kovalla imee pölyt ulkoa sisälle joka raosta. Tulipalossa se imee tulet .