Drooni mahdollisesti Helsingissä, vaaratiedote annrttu!
Kommentit (129)
Tietenkin viranomaisen ohjeita tulee noudattaa, vaikka olisi turha hälytys tai itsestä tuntuu hölmöltä.
Heidän tehtävä on ottaa vastuu ja turvata, heillä on myös eri tavalla tietoa.
Joten, noudattakaa niitä ohjeita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän pitää ampua alas.
Monta tuntia on hävittäjät surranneet ilmassa mutta ei onnistu. Kylläpä kasvattaa luottamusta.
Eihän ne siihen osu 😂😂😂😂
Miksei sitä perkeleen tykkimies Lindtmania ole kutsuttu Sergein taakse tykittämään koulutuksensa mukaan droonia alas.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko drooni voi olla Hgin päällä jos lentää suoraan? 10 min?
Kolme tuntia piti Hornetit taitolentonäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä perkeleen tykkimies Lindtmania ole kutsuttu Sergein taakse tykittämään koulutuksensa mukaan droonia alas.
Antti meni kellariin piiloon ja huhuilee mee Tytti hoitamaan homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän pitää ampua alas.
Millä? Miten?
Haulikkokiväärillä
Vaara on ohi, joten kyllä, joudutte töihin.
Taas kerran Suomen viranomaiset mokasi totaalisesti kun vaaratiedotetta ei osata perua. Ei kukaan työnantaja tai koulu voi vaatia läsnäoloa jos on voimassa viranomaisten käsky pysyä sisätiloissa.
Miten tää on niin vaikeeta Suomessa 🙄
Ei todellakaan huolestuta. Varmaan koko päivä tulee ylimääräistä uutislähetystä ilman mitään varsinaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden töihin. Sori siitä.
Vasemmistolaiset julkisella sai taas loma päivän.
Älkää reagoiko mitenkään niin loppuu nopeasti. Aivan turha tiedote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän pitää ampua alas.
Millä? Miten?
Sergeillä tietenkin.
Drooni on sen verran veemäinen vekotin, että itse ainakin otan viranomaisen ohjeet vakavasti. Luin myös ohjeet, joissa annettiin ohjeita drooneihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää reagoiko mitenkään niin loppuu nopeasti. Aivan turha tiedote.
Loppu jo
Vierailija kirjoitti:
Vaara ohi? Eli missä drooni?
Varmaan poistui Suomen ilmatilasta
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran Suomen viranomaiset mokasi totaalisesti kun vaaratiedotetta ei osata perua. Ei kukaan työnantaja tai koulu voi vaatia läsnäoloa jos on voimassa viranomaisten käsky pysyä sisätiloissa.
Miten tää on niin vaikeeta Suomessa 🙄
Meillä mies lähti töihin ja lapsi päiväkotiin hänen mukanaan. Minä taas sain esihenkilöltä viestin, ettei töihin saa lähteä. Kaksi kouluikäistä lasta ovat muutenkin kotona, koska helatorstain jälkeinen perjantai vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään drooni olen vaan ufo siksi hävittäjät eivät löydä sitä. Tulijat toisesta aurinkokunnasta etsivät uutta mestaa asuttavaksi ja Suomi vaikuttaa hyvältä, hyvät sossurahat ym.
Rasismi on Suomessa järkyttävissä mittasuhteissa vasurin puheissa ettei ne Suomeen jää onneksi meillä on jo maailman kermaa, moniosaajia.
Ei se mikään drooni olen vaan ufo siksi hävittäjät eivät löydä sitä. Tulijat toisesta aurinkokunnasta etsivät uutta mestaa asuttavaksi ja Suomi vaikuttaa hyvältä, hyvät sossurahat ym.