Marika Fingroosin auto rajussa kolassa
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä auto kolarissa🤔
Itsestään ajava?
Kolassa oli
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Keskisen vanha patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä kalske.. autoahan voi tietenkin lainata toiselle kuskille eli ei se auto vielä kerro kuskista mitään. Kaksi henkilöä on otettu kiinni, Marikaa ei saada kiinni eikä mies suostu kommentoimaan. Jos olisi varma havainto rouvasta niin eiköhän olisi sanonut että ei ole minun rouvani kamarilla. Ei tainnut olla pariskunta liikkeellä kerta mies tavoitettiin puhelimitse eli mies ei ole kiinniotettuna. Veikkaan että Marika on asemalla, kuskina olo on sitten fifty sixty. Toki jos joku kaveri on kuskina kännissä ja itse kyydissä niin pääsee syytteeseen ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle.
Tuolloin ei taida mikään vakuutuskaan korvata mitään ja auto ilmeisesti rahoitusyhtiön omaisuutta.
Todennäköisesti vakuutus ei korvaa tosiaan yhtään mitään tällaisessa tilanteessa. Vastapuolen kulut saattavat korvata (tai sitten korvaavat ensin ja hakevat takaisin vahingonaiheuttajalta), mutta omat kulut menee omaan piikkiin. Voi tulla vähän maksettavaa. Onneksi tässä tapauksessa ei ollut vastapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Joku kasvoista jo aiemmin halvaantunut
Mitä ihmettä me tällä tiedolla tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä me tällä tiedolla tehdään?
turvatyynyt ovat lauenneet.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Vesa Keskisen salarakas
Vierailija kirjoitti:
Onko jotenkin merkittävä henkilö että ylittää uutiskynnyksen?
No sentään Vesa Keskisen ex-mattre.. eiku mistress.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä kalske.. autoahan voi tietenkin lainata toiselle kuskille eli ei se auto vielä kerro kuskista mitään. Kaksi henkilöä on otettu kiinni, Marikaa ei saada kiinni eikä mies suostu kommentoimaan. Jos olisi varma havainto rouvasta niin eiköhän olisi sanonut että ei ole minun rouvani kamarilla. Ei tainnut olla pariskunta liikkeellä kerta mies tavoitettiin puhelimitse eli mies ei ole kiinniotettuna. Veikkaan että Marika on asemalla, kuskina olo on sitten fifty sixty. Toki jos joku kaveri on kuskina kännissä ja itse kyydissä niin pääsee syytteeseen ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle.
Tuolloin ei taida mikään vakuutuskaan korvata mitään ja auto ilmeisesti rahoitusyhtiön omaisuutta.
Todennäköisesti vakuutus ei korvaa tosiaan yhtään mitään tällaisessa tilanteessa. Vastapuolen kulut saattavat korvata (tai sitten korvaavat ensin ja hakevat takaisin vahingonaiheuttajalta), mutta omat kulut menee omaan piikkiin. Voi tulla vähän maksettavaa. Onneksi tässä tapauksessa ei ollut vastapuolta.
Peltiä saa aina uutta kunhan vaan pyllistelee ahkerasti.
Turvatyynyt omastatakaa ( o )( o )
No nyt on auto niinkuin omistajansa. Tavarat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi epäilee kuljettajaa törkeästä rattijuopumuksesta
Eikös tuksukin ajellut vastikään maistissa?
Näinköhän kumitissit otti osumaa Ilmat pihalle