Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla menee tosi huonosti miehen kanssa?

Vierailija
12.05.2007 |

Meillä ollut tämä " kriisi" hiihtolomasta asti, eikä loppua näy. Mies ei siis rakasta minua kuulemma enää, ei halua puhua eikä pussata saati muuta, minä olisin vielä valmis yrittämään ja kyllä, rakastan miestäni. Meillä on 3 pientä lasta (alle kouluikäisiä), olen ihan hermorauniona välillä ja tuskin selviän töistäni kunnialla.

En tiedä kuinka kauan jaksan, odotan mieheni " päätöstä" tulevaisuudesta enkä tiedä todellakaan mitä teen... kurjaa siis tämä oleminen kun mikään mitä teen ei tunnu vievän asioita parempaan suuntaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä kuinka oikeasti jaksaisin yksinhuoltajana 3 pienen lapsen kanssa.?

ap

Vierailija
2/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin et pysty suhdettanne pelastamaan. Ja kyllä: on 3 lapsen yh-äitejä, jotka ovat selvinneet. Minusta tämä riski on aina muistettava, kun niitä lapsia tekee: niistä pitää myös pystyä huolehtimaan, vaikka yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jospa joskus jäänkin yksinhuoltajaksi, montakos lasta jaksan silloin hoitaa... Kun lapsia tehtiin, niin silloinhan oli olettamus että yhdesä pysytään koko loppuikämme!!!!

ap

Vierailija
4/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää parisuhdeterapiaan.

Tai ilmoita teidät perheleirille tai avioliittoleirille.

Tai sitten järjestä lapset hoitoon ja viettele miehesi sänkyyn. Älä odota, että sinulla olisi kovat fiilikset mennä sänkyyn, vaan valmistaudu siihen, että viettelet miehesi. Se on tärkeämpi asenne.

Tai jätä lapset jonain iltana miehen hoitoon ja mene sinä ulos kavereiden kanssa. Tämäkin kumma kyllä lähentää pariskuntaa:)

Sinä voit tehdä paljon parisuhteesi eteen, kunhan käytät mielikuvitustasi.

Vierailija
5/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alistuisi roikkumaan missään paskiaisessa vaikka olisi 5 lasta. T: 2

Vierailija
6/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän umpikuja päättyi siihen, että kirjoitin miehelleni kirjeen. Tuo kirje avasi solmun ja sen jälkeen pystyimme puhumaan suhteemme jatkumaan.

Paremmin on nyt mennyt. Suosittelen.

Vierailija
7/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ajatellut. Voihan toinen esimerkiksi kuolla. Ei sitä voi koskaan tietää. Joten kyllä, olen ajatellut, että mahdollisesti joudun yksin hoitamaan.

Vierailija
8/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka miestä ei olisikaan. Mies voi aina häipyä, mutta lapsesta on huolehdittava aina. Voi ap sua, ruusunpunaisiin unelmiin olet uskonut, kun olet varmana pitänyt, että yhdessä ollaan loppuelämä. Sitä sinisilmiyttäsi saat sitten loppuikäsi yh:nä miettiä... Toki toivon, ettei sinulle niin käy, mutta maailma on raaka -oikeasti.

Vierailija
9/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talokin siinä sivussa rakennettu?

Vierailija
10/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten liian sinisilmäinen ollut, mutta kai puolisoonsa täytyy voida luottaa siinä vaiheessa kun lapsia tekee??? Minä ainakin luotin, enkä kyllä lapsia alkaisi tekemään jos en toiseen luottaisi...

Ja kyllä, luotin myös yhteiseen tulevaisuuteemme tähän kevääseen saakka. Enkä usko että mies vaihtamalla paranee, vaan haluaisin että parisuhteessa molemmat kehittyisimme ja kehittäisimme toisiamme paremmiksi ihmisiksi ja puolisoiksi...

Ehkä olen vain liian naiivi tai sitten suurin osa vastaajista on jotenkin katkeroituneita, pettyneitä ja pessimistisiä...

Vierailija
11/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo paljon, js moiehesi suostuu tulemaan sinne---

toinen vaihtoehto on pitkä sairasloma SINULLE

tai asumusero tms...

Voimia ap!!!

Vierailija
12/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heti anna periksi, vaikka miehesi tuollaisen ilmoittikin. Anna ajan kulua. Yritä ulkoistaa itsesi parisuhde kriisistä. Jos saat omaa aikaa, aloita vaikka uusi harrastus...

Tee kaikkesi parisuhteen vuoksi, jos ei muuta niin lasten takia. Yh elämä ei ole herkkua. Ja yh elämää seuraa usein uusioperhekuviot, jotka ovat tosi syvältä suolenmutkasta... puolin jos toisin...

Voimia ja jaksamista sinulle ja perheellesi! Aivan varmasti ajan kanssa asiat näyttää paremmalta. Usko pois!

Vierailija
13/13 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Soneraplazan Elleihin ja siletä keskustelut-> kristallipallo ja enkelikortit tai oraakkelikortit. Ihania vastauksia saa kysymyksiin :)