Tein ihanaa pullapitkoa, eikä miniä suostunut edes maistamaan sitä
Ja ihan tiedoksi että olen mestarileipuri.
No, asia on selvä, tämä tarkoittaa sotaa.
Kommentit (72)
Eikai se raukka jaksanut! Kun oli jo nauttinut miehesi pitkosta
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta. En ole koskaan kuullut että yhdestä pullaviipaleesta kukaan olisi ainakaan sairastunut.
Keliaakikko sairastuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta. En ole koskaan kuullut että yhdestä pullaviipaleesta kukaan olisi ainakaan sairastunut.
Et siis tunne ketään, jolla olisi jokin krooninen sairaus, jonka tärkein hoitomuoto on oikeanlainen ruokavalio?
Kohteliasta olisi kertoa, että nyt on niin, että minulla on krooninen sairaus, että yksi pieni pullaviipalekin on liikaa. Ei tämä anoppi sitten varmaan täällä palstoilla ihmettelisi asiaa. Ilmeisesti on niin huonot välit, ettei voi keskustella muusta kuin ilmoista.
Omia sairauksia ei tarvitse levitellä kenellekään. Siihen saa kuitenkin vastaukseksi "ei haittaa, naapurin Pentti-vainaallakin oli sama ja pullaa se söi". Sitten miniän sairaudet diagnooseineen kerrotaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä se pitko perseesees
No niin. Sillä lailla.
Aikuiset, kirjoitustaitoiset ihmiset, kehtaakin käyttäytyä noin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuin narsisti vaimoni. Kun olen tehnyt ison kattilan ruokaa ja aletaan syömään lasten kanssa, vaimo tulee ja tiuskii, minä en ainakaan tuota syö. Seuraavaksi ulisee ettei mies tee mitään
Tommosen kanssa menit naimisiin ja teit vielä lapsiakin. Hyvin valitsit.
Trollille ei kannata vastata kun se nimenomaan haluaa että sille vastattaisiin tai sitä haukuttaisiin. Korkeintaan poistopyyntö mutta ei alapeukutusta kun se peukutuskin on huomion antamista.
Huomiotta jättäminen on trollin painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuin narsisti vaimoni. Kun olen tehnyt ison kattilan ruokaa ja aletaan syömään lasten kanssa, vaimo tulee ja tiuskii, minä en ainakaan tuota syö. Seuraavaksi ulisee ettei mies tee mitään
Tommosen kanssa menit naimisiin ja teit vielä lapsiakin. Hyvin valitsit.
Trollille ei kannata vastata kun se nimenomaan haluaa että sille vastattaisiin tai sitä haukuttaisiin. Korkeintaan poistopyyntö mutta ei alapeukutusta kun se peukutuskin on huomion antamista.
Huomiotta jättäminen on trollin painajainen.
Kun näet asiattoman todennäköisesti poistoon menevän viestin niin älä siihen vastaa. Muuten joku joutuu ilmoittamaan asiattomaksi myös sinun vastauksesi saadakseen sen asiattomuuden pois keskustelusta.
Pulla on pannassa suunnilleen kaikilla jotka kokee olevansa moderneja, syöminen olisi noloa, tyyliltään vanhahtavaa, sen sijaan makeassa leivässä ei ole sitä samaa, vaikka jokin briossisämpylä ei paljoa eroa koostumukseltaan normipullasta.
Menit sitten käyttämään voita tietämättä, että miniäsi on vegaani, tai muulla vastaavalla tavalla rajoittunut henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Pulla on pannassa suunnilleen kaikilla jotka kokee olevansa moderneja, syöminen olisi noloa, tyyliltään vanhahtavaa, sen sijaan makeassa leivässä ei ole sitä samaa, vaikka jokin briossisämpylä ei paljoa eroa koostumukseltaan normipullasta.
Siitä huolimatta jokainen saa päättää ihan itse mitä syö tai ei. Tyrkyttäminen ja toisen valintojen arvosteleminen on moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, terveydellisiä syitä ei ole kenelläkään. Jokaisella on oikeus valita mitä syö. Oli terve tai ei.
Ap on mies ja yrittää tyrkyttää pitkoaan. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tarjoa miniälle mitään enkä kyllä lapsenlapsillekaan. Voi olla sokeria, maitoa, jotain vääränlaista jne., joten kun ei tyrkyttele tarjoiluja, niin pysyy välit hyvinä. Meillä ei viivytä tuntia pitempään!
Et tarjoa edes voileipiä? Ei ihme että eivät ole tuntia pidempään. Joutuvat nälissään olemaan.
Miksi tarjoaisin? Kotona voi syödä juuri sitä, mitä haluaa tai mikä on terveellistä, ei mummolaan tarvitse tulla ahdistumaan, kun siellä tyrkytetään ja valitetaan.
Eli olet typerä anoppi.
Tämä lätinä oli provo, mutta tommosia ääliöitä on kyllä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies ja yrittää tyrkyttää pitkoaan. 0/5
Sekö muuttunut nykyään pitkoksi, ihmekös ei pulla kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle sen mun pullapalan, niin saat himossas tuplat.
Vierailija kirjoitti:
Oliko keitto täynnä suolaa? Oliko siinä kermaa kun vaimolla laktoosi-intoleranssi? Nakkeja, joita ei lapset saisi syödä? Olitteko jo monta kertaa sopineet, että tällaista ruokaa ei syödä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka syö jotain pullaa? Ja varsinkin leipoo sitä.
Varsinkin, kun tiedetään, että se anopin ihana pullapitko on yleensä puoliraakaa. Ja jos otettu pakasteesta, niin se in moneen kertaan sulanutta ja pakastettua. Kyllä se miniälle tai vävylle välttää. Ja jos ei kelpaa, niin on varsinainen narsisti ja nirppanokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tunne ketään, jolla olisi jokin krooninen sairaus, jonka tärkein hoitomuoto on oikeanlainen ruokavalio?
Kohteliasta olisi kertoa, että nyt on niin, että minulla on krooninen sairaus, että yksi pieni pullaviipalekin on liikaa. Ei tämä anoppi sitten varmaan täällä palstoilla ihmettelisi asiaa. Ilmeisesti on niin huonot välit, ettei voi keskustella muusta kuin ilmoista.
Pullan syömättömyyttä ei kenellekään tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tarjoa miniälle mitään enkä kyllä lapsenlapsillekaan. Voi olla sokeria, maitoa, jotain vääränlaista jne., joten kun ei tyrkyttele tarjoiluja, niin pysyy välit hyvinä. Meillä ei viivytä tuntia pitempään!
Ja sitten ihmetellään, miten niin iäkkäitä ihmisiä pidetään rasittavina. Voisiko vaikka ennen tarjoiluja kysyä, onko jotain ruokarajoitteita?
vaikkk söis vadillesin pulliiiii voi pysyy hoikkana. ite juoksen 60 km viikko ja muut treenit päälle- olen kokoa 36 ikää yli 50 ja jooo vedän retrotäytekakkua itse tehtyä joka toinen kk - Yksin koko kakun. Arvot huippua- mielihyvä sallittu psyykkisestikin ihmiselle tutkitusti- te ootte ihan hölmöjä