Elisa: MTV kieltäytyi ehdotuksesta jatkaa lähetyksiä jääkiekon MM-kisojen yli
Samalla, kun neuvottelut olisivat jatkuneet. MTV kieltäytyi.
Kommentit (59)
Taisi ahneella tulla paskanen loppu
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa raivoissaan takoo omaelisassa liittymäsopimukset irti Kannattiko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne ihan idiootteja maikkarilla? Nehän menettää vaan tässä itse.
Mitä ne menettää? Nollan euron provisiot Elisalta?
No, katsojia menettävät -> mainostajat harkitsevat uudelleen, kannattaako maikkarilla mainostaa -> jatkanko vai joko ymmärsit?
Jännä että tasan jokaisessa muussa maassa kuitenkin se on kaapeliyhtiö, joka maksaa sisällöstä.
On tämä Suomi kummallinen paikka, kun täällä mitkään universaalit lainalaisuudet eivät päde.
Vierailija kirjoitti:
No jos 500t. + taloutta ottaa maksullisen Katsomo-tilauksen niin tienaahan ne sillä monta miljoonaa.
Huutista väki pitämässä Elisan puolta ja sitten kun taas vilkaisee matkapuhelinliittymäkeskustelua niin aikamoinen pahis tämä Elisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos 500t. + taloutta ottaa maksullisen Katsomo-tilauksen niin tienaahan ne sillä monta miljoonaa.
Vaikka suomalaiset tyhmiä onkin niin tuskin täältä puolta miljoonaa niin vähälahjaista löytää, että maikkarin roskasta maksaisivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskinpa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa raivoissaan takoo omaelisassa liittymäsopimukset irti Kannattiko ?
Sellaista pässiä ei asiakkaana kannata pitää joka ei ymmärrä edes liittymän ja kaapelitv:n eroa
Vierailija kirjoitti:
Huutista väki pitämässä Elisan puolta ja sitten kun taas vilkaisee matkapuhelinliittymäkeskustelua niin aikamoinen pahis tämä Elisa.
maikkari ilmoittautui pahisten joukkoon tällä tempauksellaan. Tosin mitäpä muuta kaupalliselta toimijalta voisi odottaakaan...
Ahneus kun haluaa että jääkiekon katsojien viihdettä ei kaikki kuluttajat maksa, vaan joutuu ihan itse maksamaan huvinsa niin.
Heti kun on negatiivinen kommentti Elisaa kohtaan niin Elisalaiset alapeukuttaa Ps irtisanoin netin lisänopeuden ja 2 puhelinliittymää sekä sähköpostin Kiitos yhteisistä vuosista !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne menettää? Nollan euron provisiot Elisalta?
800 000 potentiaalista mainosten katsojaa! Kyllä se näkyy mainostuloissa. Ja kyllähän MTV Elisan jälkeen tekee saman kiristyksen jokaiselle muulle kaapeliverkko-operaattorille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä huutista joku ylilaidan läskin termi? Pönde sanastoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikso ihmeessä MTV tuottaisi ilmaiseksi sisältöä Elisalle? Aikaisempi järjestely on ollut täysin älytön.
Kaikissa muissa maissa kaapeliyhtiöt maksavat mediayhtiöille sisällöstä. Tietenkin.
Niissä maissa kaapeli on usein valitettavan kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskinpa ottaa.
Kyllä huomenna monet on hädässä, kun lätkäpelit alkaa. Sama hinta haetko antennin kaupasta vai otatko halvimman tilauksen Katsomosta.
Elisan viimeiset korinat ennen konkurssia ja taas saadaan lisää työttömiä
Se on monella vähäisen aivokapasiteetin omaavilla köyden esiin otto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huutista joku ylilaidan läskin termi? Pönde sanastoa.
Heti huomaa tämän tasoisesta vastauksesta että osui arkaan paikkaan!
Jos sinä saisit näyttää ohjelmiasi toisen verkossa täysin ilmaiseksi ja vielä kerätä mainostesi tulot täysin itsellesi, niin mitähän mahdat menettää kun päätät tämän mahdollisuuden. Miettiä pitää kyllä kovasti