Ovatko kaikki insestimielikuvat aina aitoja?
Vai voiko joku joskus kuvitella niitä? Olen nähnyt painajaisen, jossa isä teki minulle jotain, mutta en muista, mitä oikeasti tapahtui. Alunperin muistelen, että minulla oli kihomatoja tms. kutinaa alapäässä ja sitä piti rasvailla tiheästi. Ja että kerran se isän rasvaus sattui enkä halunnut enää hänen rasvaavan.
Tää kuulostaa omituisen sekavalta, mutta sekavat on mun muistikuvanikin. Minulla on vilkas mielikuvitus ja voisin kuvitella kehittäneeni mörköjä tyhjästäkin kun olen alkanut liikaa asiaa märehtiä. Ikää en tarkkaan muista, olisinko ollut 4-5 -vuotias.
Kommentit (4)
Älä täällä vaahtoa.
Kai sä tiedät jos sua on käytetty hyväksi!!! Mistään unista ja mielikuvista kannata uskoo mitään...
itse ainakin MUISTAN ja TIEDÄN hyvin mitä tapahtui,mutta suoranaisesti minulla ei ole insestikokemusta,vain koskettelua läheisen kohdalta.
Minusta et voi sanoa noin että totta kai tiedät jos sua jne. Jos on kyse pienestä lapsesta ja kertatapauksesta, niin ymmärtääkseni mieli saattaa suojautua niin ettei muista asiaa.
Tarpeettoman ilkeä olet.
ap
olen koettanut selvittää voiko ihminen oikeasti tukahduttaa muistoja sun muuta. Ihmisen muisti ylipäänsä on NIIN epäluotettava todistaja. Sain siitä just vähän aikaa sitten muistutuksen. Olin muistavinani jotain tosi tarkasti, ja sitten kävi ilmi että muistinkin ihan väärin. Kuvittelin että joku auto oli ollut tulipunainen, kun se todellisuudessa olikin ollut harmaa. Siinä tilanteessa oli ollut jotain muuta tulipunaista, ja muisti oli sitten jotenkin sotkenut sen toisen jutun ja auton värin.