Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko ollut koskaan krapulassa töissä?

Vierailija
12.05.2007 |

Mä olin torstaina - ja sai olla kyllä vihoviimeinen kerta! Aivan järkky työpäivä oli. Mutta en millään kehdannut soittaa ja sanoa olevani sairas, kun kaikki tiesi, että oltiin juomassa illalla. Olisi myös tuntunut alennustilan huipentumalta, jos olis joutunut krapulan takia lintsaamaan töistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työssä en ole ollut, enkä aiokkaan. Jouden olemaan niin lähellä asiakasta, olisi tosi epämukavaa, jos haisisin vanhalle viinalle.

Kyllähän se tuskaista on, jos oikein kunnon darra pukkaa päälle :///

Vierailija
2/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kerta oli viime kesänä ja työpaikan pihassa käryttänyt auto aiheutti niin pahan päänsäryn ja pahoinvoinnin, että oli pakko lähteä kotiin. En koskaan kertonut todellista syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin en osaa edes vastata, kun kertoja on lukuisia.

Vierailija
4/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketissa, työporukan bileiden jälkeen samoilla silmillä töihin aamukahdeksaan, varmaan promillet kohdallaan! Onneksi olin hedelmä-vihanneshommissa ja hyllyttämässä sen päivän, ei tarvinnu olla kassalla tai palvelutiskissä...

Hirveetä oli eikä ole toistunut! Onneksi oli moni muukin kanuunassa siellä.

Vierailija
5/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin töissä vanhainkodissa, sunnuntain aamuvuorossa. Ekat tunnit menivät pissapyllyjä pestessä ja välillä oksensin. Sitten kymmeneksi kirkkoon kahden mummelin kanssa, ja kun sain vain olla sen reilun tunnin, niin taisinpa torkahtaa...

Vierailija
6/6 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ei pysty. Jos seuraavanapäivänä on töitä niin alkoholia en juo j´kuin korkeintaan yhden ravintola-annoksen ja väsymyksestäkin tulee jo krapula.. hyvin menee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä