Näkeekö S-marketin myyjä asiakkaan nimen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kassaneidit keksii kuitenkin tekosyitä saada kortti hyppysiinsä että voivat siitä luntata tiedot. Kerran itsellä pääte ei lukenut sirua pölyn yms. takia ja kassaneiti sen sijaan että olisi käskenyt nopsasti pyyhkäisemään sirua hihaan pyysi kurotellen ojentamaan kortin hänelle että voi muka itse sen pyyhkäistä.
Minulta kassaneiti repi pankkikortin maksupäätteestä siinä vaiheessa kun odotin tunnuslukukyselyä. Eli KYLLÄ nimi näkyy ja jos kortti näkyy valvontakamerassa, niin siinähän on korttinumerot debit ja kredit sekä molempien varmistunumerot. Että sellaista asiakasturvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käyttää mun korttia. Kortissa on siis naisen nimi. Voiko tästä tulla sanomista?
Voi tulla. Miksi ette hanki miehellesi rinnakkaiskorttia?
Ei sitä saa kuin 'samaan talouteen'. Meillä omat osoitteet.
Toisaalta, monet käyttävät esim. miehen tai vanhemman nimissä olevia luottokortteja.
Jos käyttää sitä piippauskapulaa ja s-korttia niin näkee. Mua on kutsuttu väärällä nimellä.
Kassahenkilö ei näe S-kortin (S-Etukortti) tietoja.
Ei tilitietoja: Kassa ei näe tilin saldoa, tilitapahtumia tai tilinumeroa.
Vain bonustunnistautuminen: Kortti toimii bonuksen kirjaamiseen, ja kassa näkee järjestelmästä vain sen, että kortti on luettu onnistuneesti.
Maksutapahtuma on salassa: Maksutapahtuma ei paljasta myyjälle asiakkaan henkilökohtaisia tietoja, vaikka kortti olisi yhdistetty S-Pankin tiliin.
Omat kuitit: Jokainen asiakasomistajatalouteen kuuluva näkee vain omalla S-Etukortilla tehdyistä ostoista kertyneet kuitit.
Vaikka maksu ei menisi läpi (esim. katteiden puutteen vuoksi), kassahenkilö näkee yleensä vain virheilmoituksen, ei tarkkaa tilitietoa, vaikka tilanteesta saattaa syntyä kiusallisia.