Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi: Meidän mökille ei sitten tulla yllätysvierailuille

Vierailija
14.05.2026 |

Meillä mukava mökki upealla paikalla. Viihdymme itse siellä hyvin oman väen kesken, eikä olla mielletty paikkaamme taukotuvaksi tai majoituspalveluja tarjoavaksi yritykseksi.

Joka hiivatin kesä teitä kutsumattomia tulijoita riittää ja osa jopa kutsuu röyhkeästi itsensä.

Palaudu siinä sitten töistä ja muusta arjesta, kun omaa rauhaa rikotaan tylysti.

Eikö ihmiset tajua, että toisten mökille mennään vain kutsusta!

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa no ei sitten. Olen soittanut ja kysynyt sopiiko pistäytyä. Mukana on ollut keksiä ja kahvia. Pari tuntia olen maksimissaan viipynyt ja jatkanut matkaa. Jätän jatkossa väliin, jos siitä jutustelusta ja valmiiksi kahvipöytään tuomieni tarjoilujen esiinlaittamisesta on liikaa vaivaa.

Vierailija
202/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään et saa lokkeilijoita kuriin, paitsi myymällä mökin. 

Noi sun harhat kertoo, että murjuusi ei halua tulla edes nainen.

Mäkään en lähde mökille, jossa ei ole juoksevaa vettä ja bideetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa no ei sitten. Olen soittanut ja kysynyt sopiiko pistäytyä. Mukana on ollut keksiä ja kahvia. Pari tuntia olen maksimissaan viipynyt ja jatkanut matkaa. Jätän jatkossa väliin, jos siitä jutustelusta ja valmiiksi kahvipöytään tuomieni tarjoilujen esiinlaittamisesta on liikaa vaivaa.

On siitä haittaa silloin, kun halutaan vaan relata mökillä. Loma-ajan ulkopuolella ehditään kyllä nähdä riittävästi.

Vierailija
204/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on tapana haluta nähdä juuri kesämökillä, talvella ei sitten ole mitään kiirettä tavata.

Vierailija
205/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kesäasuntoihin ei mennä kutsumatta. Se on varmasti kaikille selvää. 

Vierailija
206/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko noin tylyyn porukkaan kenenkään haluavan  tulla pyynnöstäkään...

Vierailija
207/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku tulla?

Vierailija
208/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/haku?keys=Helena+koivu

Tää The mother tulee vaikka väkisin.

Osan näistä ketjuista pystyy lukemaan. Osa näyttää sivua ei löydy.

Sillä lailla. Rikollisesta ei saa kertoa. 

Muualla saa.

Esim jatkoaika lätkävaimot.

Ja eräs lauta. Siellä päivitykset.

Vierailija
209/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään kesäasuntoihin ei mennä kutsumatta. Se on varmasti kaikille selvää. 

Jelena kipper tulee väkisin ja tekee paljon muitakin rikoksia.

Vierailija
210/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kerran kutsuin ystäväpariskunnan vuokramökille ja totuus paljastui: Eivät meinanneet lähteä pois eli röyhkeyttä riitti. Eivät ikinä raaski itse vuokrata mökkiä vaan tunkevat muiden mökeille. Osaavat kutsua itse itsensä. Oman mökin osoitetta en ole kertonut, sillä en ylläpidä lomakylää.

Vierailija
211/215 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en usko noin tylyyn porukkaan kenenkään haluavan  tulla pyynnöstäkään...

Tätä ihmetellyt itsekin, ja mitä olen ketjua lukenut niin kyllä ne mökittömätkin haluaa olla ja elää rauhassa. Kyllä viikon lomareissu perheen kanssa on sata kertaa kivempi kuin pari päivää sukulaisten tai "ystävien" mökillä. Ja ei, vaikka matka veisi sen mökin ohi, niin ohi mennään ja lujaa, ettei tule soittoa perään, että tulkaa nyt mökille saunomaan. Pureskelen mieluummin lasinsirpaleita kuin olen mökkivieras.

Vierailija
212/215 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella, meidän yksi sukulainen yrittää järjestää kesätapaamista toisen pihamaalle usean sadan kilometrin päähän omasta kodistaan. 
Jokainen tietää ,ettei isäntäväkeä vois vähempää kiinnostaa tällainen järjestely.

Minkäs sille voi jonkun tyhmyydelle .” Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu”

Vierailija
213/215 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suorastaan taidetta, miten lokit osaavat änkeytyä toisten mökille. Itsellään heillä ei sellaista ole, ja miksi olisikaan moista kuluerää, kun voi käyttää hyväksi onnetonta mökin omistajaa. Tällaisiin takiaisiin ei tehoa valkosipuli, eikä risiini; he ovat samaa sukua kuin torakat, jotka säilyvät viimeiseksi hengissä maailman tuhoutuessa.

Vierailija
214/215 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on suorastaan taidetta, miten lokit osaavat änkeytyä toisten mökille. Itsellään heillä ei sellaista ole, ja miksi olisikaan moista kuluerää, kun voi käyttää hyväksi onnetonta mökin omistajaa. Tällaisiin takiaisiin ei tehoa valkosipuli, eikä risiini; he ovat samaa sukua kuin torakat, jotka säilyvät viimeiseksi hengissä maailman tuhoutuessa.

No, ei muuta kuin taidenäyttely pystyyn lokeista 😁

Vierailija
215/215 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teillä on siellä kunnon sähköt että saan ton batteriauton ladattua. Ai ei vai? No tuun silti.

On kunnon sähköt, mutta tarviit 5 km pitkän piuhan. Auto jää mantereelle.🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän