Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko +10 mielestänne vielä "kylmä", pukeutumismielessä siis? Pipot, käsineet jne käytössä?

Vierailija
14.05.2026 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 astetta on jo hupparikeli

Vain teinit ja lapset käyttää huppareita

Vierailija
22/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kropassa jotain todella pahasti vialla, jos tarvitsee toppatakkia, pipoa, välihousuja ja muita talvitamineita. Käykää lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet ulkona tuolla säällä? Liikutko reippaasti vai seisoskeletko paikallaan tai istut esim ongella? Onko tuulta? Jos liikkuu reippaasti niin sitten kevyet varusteet jos taas on paikallaan niin sitten kyllä kevyt toppis, hattu ja hanskat paikallaan.

24/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kropassa jotain todella pahasti vialla, jos tarvitsee toppatakkia, pipoa, välihousuja ja muita talvitamineita. Käykää lääkärissä.

Mä oon koko päivän pihalla töis 🤩 en vain kävele autosta kauppaan 😄

Vierailija
25/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen shortseissa ja t-paidassa ulkona, vastaan tuli ihmisiä joilla oli kevytoppa ja hanskat sekä pipo.

Mahdoit näyttä hullumaiselta, näitä aina näkyy löytyvän.

Vierailija
26/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kymmenen astetta on aivan helkutin kylmä, kun tuulee pohjoisesta ja sataa. Kevytuntuvatakki, kevyt pipo ja hanskat ja kaulussa ohut villahuivi on ihan asiallinen vaatetus sille kelille.

Eilen oli plus 18 ja jätin tuulitakin pois koiralenkiltä. Se oli virhe, kun tuuli järveltä kylmän veden yli. Kolmen viikon limainen yskä alkanut vasta juuri helpottaa.

En koskaan oikein ole ymmärtänyt niitä, jotka siirtyy shortseihin ja sandaaleihin, kun lämpömittarissa on 15 astetta. Mutta jokaisella toki oma vapaus.

Vierailija
27/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo ja käsineet? No ei. Shortseilla ja pääasiassa t-paidalla kulkenut jo pitkään. Joskus ohut takki mukana. Alle 12 asteen jos menee niin vedän takin päälle, tai hupparin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi