Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän tuoksut :.)

Vierailija
13.05.2026 |

Tänään leikattiin ensimmäistä kertaa tällä kevät-/kesäkaudella kerrostalon nurmikko, ja nyt sataa. Mitkä huumaavat kesän tuoksut kantautuvat tuuletusräppänän kautta sisään :) Ihanaa, että on kesä eikä tarvitse hetkeen palella!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kalenterin mukaan kesä alkaakin vasta 1.6., niin ihanaa että ap:lla on jo kesäfiilis ja niin on kyllä itsellänikin! Odotan eniten syreenin ja tuomien tuoksua, minulle ne tuovat ihanimman alkukesän tunnelman. Uskomaton taika on myös kevätillan valossa, se on jotain niin lumoavaa ettei malttaisi mennä nukkumaan ollenkaan.

Vierailija
2/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kalenterin mukaan kesä alkaakin vasta 1.6., niin ihanaa että ap:lla on jo kesäfiilis ja niin on kyllä itsellänikin! Odotan eniten syreenin ja tuomien tuoksua, minulle ne tuovat ihanimman alkukesän tunnelman. Uskomaton taika on myös kevätillan valossa, se on jotain niin lumoavaa ettei malttaisi mennä nukkumaan ollenkaan.

Elämä on ollut pitkään vaikeaa ja viime vuodet menneet hyvin synkissä tunnelmissa. Nyt on alkanut pieniä valon ja toivon pilkahduksia näkyä, ja huomaan olevani vain niin kiitollinen pienistä asioista :.) Siis, monta kevättä ja kesää meni niin, etten juuri edes ulkona käynyt. Meni ohi kaikki kukkien loistoon puhkeamiset ja vuodenaikojen eteneminen. Nyt olen ollut siitä melko surullinenkin, miten paljon elämää meni ohi. Nyt aion nauttia tästä kesästä niin paljon kuin pystyn. Olen käynyt vähän pyöräilemässä ja oikeasti vain nauttinut ja ihaillen huomannut, mitä kaikkia erilaisia kukkia maisemaan ilmestyy, ja silmuja ja viherrystä puissa :)

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polku jossa maa, ei asfaltti.

Vierailija
4/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nistin kannabishöyryt ja viemäristä tulvehtiva paskan lemu

Vierailija
5/5 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuoksuu tuomenkukat ja kesäsade. Pakahduttavan ihanaa.