En tiedä voinko enää olla tekemisissa kaverin kanssa
Tutustuimme 2010-luvun alussa ja tuolloin kun tuli puhe vanhemmista hän sanoi että isänsä on kuollut. Koin tämänkin yhdistäneen meitä koska menetin oman isäni ollessani 12. Ihan sattumalta minulle tuli nyt muuta jautta ilmi ettei hänen isänsä olekaan kuollut, hän ei vaan muuten ole tekemisissä isänsä kanssa. Putosin ihan täysin, miten kukaan voi sanoa isänsä olevan kuollut jos tämä ei oikeasti ole? Olen niin pettynyt, miten hän voi tehdä näin vaikka tietää miten arka paikka isäni kuolema on minulle. Tekisi mieli laittaa joku viesti mytta en vaan tiedä mitä.
Kommentit (25)
Onko sun kaverin nimi Sanna "minulla ei ole isää" Marin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle isä oli myös kuollut jo elävänä. En edes surrut hänen kuolemaa hautajaisissa tai kun kuulin hänen kuolleen. Olin surrut hänen kuoleman jo ollessani teini. Häntä ei minulle enää ollut sen jälkeen.
Mut perintö kelpasi kuitenkin?
Perintö menee aina lain mukaan niille jotka sen aidosti ansaitsee. Näin se menee kuten veronpalautuksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle isä oli myös kuollut jo elävänä. En edes surrut hänen kuolemaa hautajaisissa tai kun kuulin hänen kuolleen. Olin surrut hänen kuoleman jo ollessani teini. Häntä ei minulle enää ollut sen jälkeen.
Mut perintö kelpasi kuitenkin?
Ei kaikilta jää mitään perintöä
Perintönä vyönsoljen jälki otsassa ja puhjennnut tärykalvo Jumalan armosta.
Ja mitä sinä valitat? Suret omaa isääsi. Ei se että muilla ei ole ollut yhtä hyvää isää kuin sinulla tuo omaa isääsi takaisin.
Sinä olet onnekas, voit olla kiitollinen siitä että sinulla oli isä.