Hanta-altistuneet eivät pysy karanteenissa
Toivotonta saada katkaistua tartuntaketjuja, kun andes-virukselle altistuneet eivät pysy karanteenissa.
Ensin se amerikkalaisnainen lenteli ja risteili ympäri maailmaa, vaikka olisi pitänyt olla karanteenissa San afransiscossa.
Nyt brittimies on perseillyt, hänet oli määrätty karanteeniin, mutta löytyi baarista ja kaiken lisäksi vastusti kiinniottoa.
Kommentit (53)
Varmaan kohta nåmä suomalaisetkin... toivottavasti eivät ole mitään nuoria ja foliohattuja jotka ovat salaliittoteorioiden perään.
Kuka amerikkalaisnainen on lennellyt ympäri maailmaa? Kaikki 17 laivaan jäänyttä amerikkalaista lennätettiin samalla koneella kotimaahan ja ovat nyt Omahassa, Nebraskassa tarkoitukseen suunnitelussa eristyssairaalassa. Tartunnan alkuperä on jäljitetty hollantilaiseen joka bongaili lintuja jonkun jätevuoren lähettyvillä Etelä-Amerikassa. Laivalla ollutta jyrsijää ei ole kukaan maininnut.
Ja RATTIJUOPPOUS on nykyään VIRHE. Vai mitä Tytti. 😂
Lopettakaa hysterisointi. Englantia osaavat voi vaikka katsoa Dr. Campbellin yt-kanavalta tuoreen videon otsikolla No Hantavirus pandemic. Vieraana siinä Dr. Clare Craig. Hyvä jakso.
Tuota se hanttapuliviirus teettää. Korona loppui Ukrainan sodan alkuun. Nyt Ukrainan sotaa uumoillaan pian päättyväksi. Hanttapuli ottaa koronan paikan.
Montako hantatapausta ollut Afrikassa tai Intiassa?
Ranskalaisnainen, jolla piti olla vain stressiä, on nyt teholla. Mites tää stressin diagnosoinut lääkäri, liekö saanut edes puhuttelua asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole ollut yhden yhtä "tartuntaketjua". Kaikki tartunnat on samalta laivalta, jossa sielläkin vain pieni osa sai tartunnan ja hyvin mahdollisesti laivalla olleesta jyrsijästä, eikä toisesta ihmisestä. YHTÄÄN laivamatkustajien aiheuttamaa jatkotartuntaa ei ole todettu. Mikään ei viittaa siihen, että tämä tarttuisi yhtään sen helpommin kuin aikaisemminkaan. Ja täällä vouhkataan jostain olemattomista tartuntaketjuista ja vaaditaan ihmisiä suunnilleen teloitettaviksi, ei saatana.
Voi tulla vielä sekin päivä vastaan kun sä olet teholla koska jollakin oli vain vähän stressiä. Joskus virusten kanssa tekemisissä ollessa pitää olla hieman varovaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Hesaloiset levitti virusta ympäri Suomea korona-aikana.
Ny jakomäkeläiset ei pääse lomalle esim Teneriffaan, kiitos Suomen esikonkurssin, me suosimme kotomaan matkailua, kuten muut "hesaloiset". Tautia ei vielä ole stadissa esiin köhäisty, mutta varmaan etsimällä jostain löytyy. Kenties viisufanijengin tuliaisina sitä jo saadaan. Heinäkuu on lomakuu ja sitten me jakomäen väet tullaan stadi vs lande köhimisskaboihin joka niemeen, notkoon ja abc-buffariin. Stadilaisuus on kadehdittava leima otsassa. Maaseudun väestö on suotta helsinkiläisyydestä nyreänä. Kuka niitä riihitonttuja maalta hillotolpille neljän vuoden välein passittaa. Vanhamaalaiset politiikot sotkevat Uusimaan ja Helsingin imagon - ja maan talouden.
Ensäs jos turisti tulee tautisena Suomeen ja käy ku sella pusikossa? Myyränpallero käy kurkkaamassa reviilille tunkeutujaa, ja niin myyräkuume vaihtuukin tujumpaa hantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesaloiset levitti virusta ympäri Suomea korona-aikana.
Helsinkiläiset elättävät sinun vetelehtivän perseesi ja sinun rupumaakuntasi ja sinun surkean pahoinvointialueesi, joten olepa hiljaa.
Ei täs mitään tappotautii tarvi pelätä. Johan sitä voidaan ryhtyä huutoäänestyksellä valitsemaan lynkattavia, niin Helsingissä kuin sen ulkopuolella. Torilla tavataan ja sähköpylväissä roikutaan. Mahtavaa, menneisyys palaa, ja kansa jalostuu. Sinun äänesi ratkaisee. Ellei kurkkua kurista...
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
Toivottavasti sitten,kun alkaa levitä oikeasti tappava jossa verta valuu suusta ja perseestä ja koko elimistö romahtaa, sinä ja kaltaisesi tontut saatte sen ensimmäisenä ja kuolette kouristellen pubin lattialle.
Voittepahan ainakin ylpeillä että ette kuollut lampaina vaan vapaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
Toivottavasti sitten,kun alkaa levitä oikeasti tappava jossa verta valuu suusta ja perseestä ja koko elimistö romahtaa, sinä ja kaltaisesi tontut saatte sen ensimmäisenä ja kuolette kouristellen pubin lattialle.
Voittepahan ainakin ylpeillä että ette kuollut lampaina vaan vapaina.
Kyllä. Raivostuttaa ylipäätään nämä vastuuttomat itsekkäät pennut (siis aikuiset, mutta pentutasolla), jotka tulee sairaana kauppoihin ym. yskimään ilman suojia, oli tauti mikä tahansa! Oma napa. Muista viis!
Tässä ei ole ollut yhden yhtä "tartuntaketjua". Kaikki tartunnat on samalta laivalta, jossa sielläkin vain pieni osa sai tartunnan ja hyvin mahdollisesti laivalla olleesta jyrsijästä, eikä toisesta ihmisestä. YHTÄÄN laivamatkustajien aiheuttamaa jatkotartuntaa ei ole todettu. Mikään ei viittaa siihen, että tämä tarttuisi yhtään sen helpommin kuin aikaisemminkaan. Ja täällä vouhkataan jostain olemattomista tartuntaketjuista ja vaaditaan ihmisiä suunnilleen teloitettaviksi, ei saatana.