Hanta-altistuneet eivät pysy karanteenissa
Toivotonta saada katkaistua tartuntaketjuja, kun andes-virukselle altistuneet eivät pysy karanteenissa.
Ensin se amerikkalaisnainen lenteli ja risteili ympäri maailmaa, vaikka olisi pitänyt olla karanteenissa San afransiscossa.
Nyt brittimies on perseillyt, hänet oli määrätty karanteeniin, mutta löytyi baarista ja kaiken lisäksi vastusti kiinniottoa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
Kyllähän muuten teet, jos tosipaikka tulee. Ulkomaillakin hakivat yhden niskottelevan äijän kapakasta väkisin
Vierailija kirjoitti:
Hesaloiset levitti virusta ympäri Suomea korona-aikana.
Helsinkiläiset elättävät sinun vetelehtivän perseesi ja sinun rupumaakuntasi ja sinun surkean pahoinvointialueesi, joten olepa hiljaa.
USA:ssa laittavat pakolliseen karanteeniin, oma keskusta tuota varten.
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä. Rokotetta ei ole olemassakaan.
En käytä maskia. Älä käytä.
En pidäturvavälejä. Älä pidä.
En käytä hantavilkkua. Ei ole mitään vilkkua.
En pysy kotona. Älä pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
Ja minulla on äo 47.
Sen huomaa sanomattakin.
Tämä virus vahvistaa meitä. Se tuhoaa heikot, jotta vahvat voivat elää. Maapallon väkiluku voi puolittua, eikä meidän tule surra tautiin menehtyneitä heikkoja, vaan meidän tulee hurrata uuden aikakauden alun kunniaksi. Nyt on vahvojen aika kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä. Rokotetta ei ole olemassakaan.
En käytä maskia. Älä käytä.
En pidäturvavälejä. Älä pidä.
En käytä hantavilkkua. Ei ole mitään vilkkua.
En pysy kotona. Älä pysy.
Hanta myrkkypiikkiä sattumoisin kehiteltiin juuri ennen tämän plandemian esivaiheita.
Hantavilkkukin tulee tänne, ei ehkä ole samanlainen kuin koronavilkku, mutta koronavilkun vastine on kuitenkin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä. Rokotetta ei ole olemassakaan.
En käytä maskia. Älä käytä.
En pidäturvavälejä. Älä pidä.
En käytä hantavilkkua. Ei ole mitään vilkkua.
En pysy kotona. Älä pysy.
Hanta myrkkypiikkiä sattumoisin kehiteltiin juuri ennen tämän plandemian esivaiheita.
Hantavilkkukin tulee tänne, ei ehkä ole samanlainen kuin koronavilkku, mutta koronavilkun vastine on kuitenkin tulossa.
Aivoissas on myrkkypiikki.
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
Varmaan myös haluaisit halata ebola-potilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota hanta mrna myrkkypiikkiä.
En käytä maskia.
En pidäturvavälejä.
En käytä hantavilkkua.
En pysy kotona.
Varmaan myös haluaisit halata ebola-potilasta.
Tuollaisia nuo minä, minä, minä -ihmiset ovat. Koronan aikana jo nähtiin. Ne menevät ja tartuttavat mennessään joukon muita, ja mitä isompi osa väestöstä saa tartunnan, sen useampi saa myös sairaalahoitoa vaativan tartunnan. Näin sotetyöläisenä kaikkien säästökuurien jälkeen pystytään jotenkin selviämään normaaliarjesta, ei kunnialla, mutta jotenkin, mutta epäilenpä, kestettäisiinkö enää toista pandemiaa. Infektio-osastolla ja koronakohortissa se edellinenkin näyttäytyi hyvin erilaisena kuin vauvapalstan välinpitämättömille naamavaippahuutelijoille, joita seuraavalla kerralla lienee vielä entistäkin enemmän, heillä kun edelliskerrallakin oli vain nuha. Henkilökohtainen suunnitelma on lähteä kesäksi tuijottelemaan merelle, olen jo osani tehnyt ja valmiuslakikaan ei koske. Joku muu saa kantaa sankarin viittaa seuraavalla kerralla. T helvetin kyllästynyt kriittinen työntekijä
Ihanaa !! Lähdön läheisyys lämmittää. HYVÄÄ HANTAA KAIKILLE !
Vierailija kirjoitti:
Miksi pysyä kotona, kun laivallakin lääkärit diagnosoi erään naisen flunssaoireet ahdistukseksi?
Joo ja nyt on teholla kriittisessä tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan kun lähtee leviämään. Se todennäköisemmin tappaa matalamman äo:n ihmisiä ja geenipooli vahvistuu.
Uskon että tämä kirjoittelija yhdessä Bill Gatesin kanssa on pistänyt kulkutautia taas tarkoituksella liikkeelle. Sehän ei ole korkean älykkyyden merkki kun levittää ruttoa, päinvastoin. Terroristihan se.
Vierailija kirjoitti:
Viirus on kohta täällä, olemme tuhoon tuomittuja !
Run for your livesssssss!!!
Osa ihmisistä on tosi itsekkäitä. Vaikka kantaisi tarttuvaa vaarallista virusta oireineen pitää vain lähteä ihmisten ilmoille ja tartuttaa samalla muita.
Epidemioilla ja pandemioilla on yksi tarkoitus eli karsia luonnollisin keinoin heikoimmat yksilöt populaatiosta. Lääketeollisuudella taas ainoa tavoite on tehdä lääkeyhtiöille voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on tosi itsekkäitä. Vaikka kantaisi tarttuvaa vaarallista virusta oireineen pitää vain lähteä ihmisten ilmoille ja tartuttaa samalla muita.
Joskus Jane Austinin aikana käytöstavat ja sosiaalinen kontrolli olivat niin tiukkia, ettei näin itsekäs sooloilu olisi tullut kuuloonkaan.
Nykyään kun yhteisöt ovat murtuneet ympäriltä ja ihmiset voivat toteuttaa itsekkäitä mielihalujaan ilman ympäröivien ihmisten valvontaa ja pahekduntaa, niin osa myös tekee niin. Monilla ei ole kehittynyt sellaista omaatuntoa ja moraalia, mikä rajoittaisi käytöstä, joka on haitallista muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Epidemioilla ja pandemioilla on yksi tarkoitus eli karsia luonnollisin keinoin heikoimmat yksilöt populaatiosta. Lääketeollisuudella taas ainoa tavoite on tehdä lääkeyhtiöille voittoa.
Lapsentasoinen narsisti ajattelee noin, että sairaudet osuvat heikoimpiin ja itse säilyisi hengissä, koska Minä Itse nähdään ylivertaisena muihin nähden. Virus ei kuitenkaan katso egoa, eikä se säästä suuruudenhulluudedta kärsiviä. Tämä andes-viruskin toimii niin, että se kääntää heti alkuunsa kehon interferonin pois päältä niin, että immuunipuolustus ei pysty torjumaan taudinaiheuttajaa. Koskee ihan kaikkia ihmisiä, ei vain kuviteltuja "heikkoja".
No yleislääkäri ei aina ole kartalla kaikista viruksista