Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieliala raskaudeen aikana

12.05.2007 |

miten teillä menee tai mennyt raskauden aikana?nautitteko te raskaudesta must tunttu että mull on joskus mieli massa joskus olen niin ahdistunut ja stressantunut ja pelko vauvasta joka päivää vain harvoin olen rauhallinen ja iloinen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne hormoonit, jotka tekee monelle tepposia.. Pyydä ihmeessä vaikka neuvola-psykologille lähete. Tunnen monta, jotka saaneet apua raskauden aikana -ja jälkeen mielialaansa sitä kautta.

-perhonen

Vierailija
2/2 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat saaneet apua rasvahapoista. Eli syö kalaöljykapseleita. Omega 3 ja 6. Tv dokumentti tuli tuoden vaihteessa tästä. Monilta ei raskaan olevilta masennuspotilailta oli verikokeissa todettu vajausta näistä todella tärkeistä aivojen rakennusainesta. Ilman näitä aivot eivät toimi. Ja syömisen aloitettua masennuspotilaiden olo parantunut. Lisäksi tarkkaavaisuus ja oppimishäiriöt lapsilta parantuneet.

Lisäksi raskaana ollessa vauva vie äidiltä kaiken tarvitsemansa rakennusaineen. Eli äidin rasvahappovarastot hupenevat kun on raskaana, ja äiti tulee hajamieliseksi, masentuneeksi, mielialat vaihtelevat yms.

Itse olen syönyt jo monta vuotta eikä ole koskaan raskaana ollessa ollut edellä mainittuja oireita. Samoin kehuvat tuttavani. Eli suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla