Timo Soinin mietteitä!
"Persut ovat uusineet logonsa. Ei siinä mitään. Linjansa se on uusinut jo aikaisemmin. Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut. Ei siinä mitään. Sellainen tunnus, kun porukka. Onnea!"
Ihan pikkuisen repesin tästä! Hannut!!!! Heh heh!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on vassareiden uusi sankari. Päätään autova läski johon vassarit voivat samaistua.
Äänestän vasemmistoliittoa mutta en ole minkään puolueen jäsen enkä ole sellaiseksi alkamassa. Politiikkaa olen seurannut kymmeniä vuosia. Soini on populisti ilman mitään järkevää sanottavaa. Tyyppi teki sellaiset takin käännöt mitä harvoin näkee. Ymmärrän hyvin että se nähdään persuissa petturuutena koska sitähän se oli. Nyt entinen sininen tai mikä lie tunkee mihin tahansa mediaan jos vain saa tilaisuuden. Oikeasti ei uskalla edes ehdolle mihinkään kun pelkää ettei saa kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on vassareiden uusi sankari. Päätään autova läski johon vassarit voivat samaistua.
Menikö noin ihon alle? Te olette kultissa. Teillä on aina joku mestari, kunnes se syöstään vallasta sisäisissä riidoissa ja tilalle tulee uusi tyranni jonka pillin mukaan hypitte kuin koirat. Jos kukaan entinen jäsen katkerana tilittää ja kritisoi kulttia tai kertoo kiusallisia sisäpiirintietoja julki, hyökkäätte sen kimppuun kuin le stat. :D
Tämä tulee tapahtumaan Purrallekin. Tällä hetkellä häntä kuuluu ylistää ja puolustella, mutta lopulta hänetkin uh rataan sillä samalla vallankaappauksen alttarilla kuin Soinikin, ja voi pojat mikä naisviha silloin pääsee valloilleen kun persupoikien ei tarvitse enää sensuroida itseään.
Kehitysvammaisen palstavassarin kyökkipsykologiaa.
Totuus kuuluu kehitysvammaisen ja vassarin suusta, mutta ei koskaan persun perssuusta~
En ole koskaan tykännyt tyypistä. On niin minä itte itserakas tyyppi ettei ole muita kuin Väyrynen samaa maata. Tosin en ole kuullut Väyrysen suusta niin tyhmiä. Kaksi narsistien kuningasta siis, Soini ja Väyrynen.
Sanoo tyyppi, joka teki lähes maanpetokseen verrattavan puoluekuprun, jotta sai 50000 irakilaista ukkoa tänne
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on vassareiden uusi sankari. Päätään autova läski johon vassarit voivat samaistua.
Aukoo aiheesta ja varsin nasevasti. Perusti ja nosti puolueen isojen joukkoon, joten hänellä on kaikki oikeus arvostella. Edelleenkin nämä nykypäivän sivarit, kasvissyöjät sekä Hannut ovat Soinille velkaa koko poliittisen olemassaolonsa. M52
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt tyypistä. On niin minä itte itserakas tyyppi ettei ole muita kuin Väyrynen samaa maata. Tosin en ole kuullut Väyrysen suusta niin tyhmiä. Kaksi narsistien kuningasta siis, Soini ja Väyrynen.
ja saksiva Riikkuli ei ole itserakas taikka ylimielinen? M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on vassareiden uusi sankari. Päätään autova läski johon vassarit voivat samaistua.
Äänestän vasemmistoliittoa mutta en ole minkään puolueen jäsen enkä ole sellaiseksi alkamassa. Politiikkaa olen seurannut kymmeniä vuosia. Soini on populisti ilman mitään järkevää sanottavaa. Tyyppi teki sellaiset takin käännöt mitä harvoin näkee. Ymmärrän hyvin että se nähdään persuissa petturuutena koska sitähän se oli. Nyt entinen sininen tai mikä lie tunkee mihin tahansa mediaan jos vain saa tilaisuuden. Oikeasti ei uskalla edes ehdolle mihinkään kun pelkää ettei saa kannatusta.
Nykypersut jättävät Soinin kauas taakseen takinkäännössä. M52
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulen että palstapersut eivät tykkää tästä aiheesta.
Saisikohan olla viittä minuuttia?
Hyvä vitsi!
Kaikki - winnerin - persunmollausketjut saavat olla aikojen tappiin asti, aina siihen asti kunnes tulee joku hyvä argumentoija, jota mode ei jaksa enää jatkuvasti sensuroida...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt tyypistä. On niin minä itte itserakas tyyppi ettei ole muita kuin Väyrynen samaa maata. Tosin en ole kuullut Väyrysen suusta niin tyhmiä. Kaksi narsistien kuningasta siis, Soini ja Väyrynen.
ja saksiva Riikkuli ei ole itserakas taikka ylimielinen? M52
Sehän on ihan mimmi paikallaan kun vertaa monen moneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on vassareiden uusi sankari. Päätään autova läski johon vassarit voivat samaistua.
Äänestän vasemmistoliittoa mutta en ole minkään puolueen jäsen enkä ole sellaiseksi alkamassa. Politiikkaa olen seurannut kymmeniä vuosia. Soini on populisti ilman mitään järkevää sanottavaa. Tyyppi teki sellaiset takin käännöt mitä harvoin näkee. Ymmärrän hyvin että se nähdään persuissa petturuutena koska sitähän se oli. Nyt entinen sininen tai mikä lie tunkee mihin tahansa mediaan jos vain saa tilaisuuden. Oikeasti ei uskalla edes ehdolle mihinkään kun pelkää ettei saa kannatusta.
Nykypersut jättävät Soinin kauas taakseen takinkäännössä. M52
Eikö sinullakaan vanhalla äijällä ole elämässäsi muuta sisältöä kuin jankuttaa persuista palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt tyypistä. On niin minä itte itserakas tyyppi ettei ole muita kuin Väyrynen samaa maata. Tosin en ole kuullut Väyrysen suusta niin tyhmiä. Kaksi narsistien kuningasta siis, Soini ja Väyrynen.
ja saksiva Riikkuli ei ole itserakas taikka ylimielinen? M52
Sehän on ihan mimmi paikallaan kun vertaa monen moneen.
Siinä on aito oikeasti iloinen hymy. Toisin kuin vassareiden ja vihreiden akoilla joiden hymy on aina väkinäinen virnistys, kun naama on muuten aina ihan norsunvitulla.
Jos kukaan nainen ei hymyile sinulle niin ainoa yhdistävä tekijä olet sinä. Mitäs olet naistenvihaaja ja ruiskari nasuli. 🤷
Antaapa ajan kulua, niin hannutkin laitetaan sivuun persuista. Nythän ne tuottavat tiktokääniä. Vanhat hannut eivät kiinnosta ketään
Katolilaisena ei luulis olevan varaa haukkua muita hannuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Antaapa ajan kulua, niin hannutkin laitetaan sivuun persuista. Nythän ne tuottavat tiktokääniä. Vanhat hannut eivät kiinnosta ketään
Tekevät niinkuin Hilleri teki Ernst Röhmille?
Vierailija kirjoitti:
Antaapa ajan kulua, niin hannutkin laitetaan sivuun persuista. Nythän ne tuottavat tiktokääniä. Vanhat hannut eivät kiinnosta ketään
Joo. "nasseja kaikkialla". Pipipäinenhän tuo teidän rinnakkaisulottuvuutenne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on vassareiden uusi sankari. Päätään autova läski johon vassarit voivat samaistua.
Äänestän vasemmistoliittoa mutta en ole minkään puolueen jäsen enkä ole sellaiseksi alkamassa. Politiikkaa olen seurannut kymmeniä vuosia. Soini on populisti ilman mitään järkevää sanottavaa. Tyyppi teki sellaiset takin käännöt mitä harvoin näkee. Ymmärrän hyvin että se nähdään persuissa petturuutena koska sitähän se oli. Nyt entinen sininen tai mikä lie tunkee mihin tahansa mediaan jos vain saa tilaisuuden. Oikeasti ei uskalla edes ehdolle mihinkään kun pelkää ettei saa kannatusta.
Nykypersut jättävät Soinin kauas taakseen takinkäännössä. M52
Ihan soinin tapaan nykyisten persujen takki kääntyi. Suoraan sanottuna ek ja kokoomus saivat nykyisistä persuista märän unelmansa. Kaikki menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Katolilaisena ei luulis olevan varaa haukkua muita hannuiksi.
Soinin historialla ei olisi kauheasti varaa muutenkaan haukkua ketään yhtään miksikään. Mutta tuollainen päänsä aukojahan se aina on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulen että palstapersut eivät tykkää tästä aiheesta.
Saisikohan olla viittä minuuttia?
LUULET VÄÄRIN
Soinin katkeraa jäpitystä, mitä sitten
Menikö noin ihon alle? Te olette kultissa. Teillä on aina joku mestari, kunnes se syöstään vallasta sisäisissä riidoissa ja tilalle tulee uusi tyranni jonka pillin mukaan hypitte kuin koirat. Jos kukaan entinen jäsen katkerana tilittää ja kritisoi kulttia tai kertoo kiusallisia sisäpiirintietoja julki, hyökkäätte sen kimppuun kuin le stat. :D
Tämä tulee tapahtumaan Purrallekin. Tällä hetkellä häntä kuuluu ylistää ja puolustella, mutta lopulta hänetkin uh rataan sillä samalla vallankaappauksen alttarilla kuin Soinikin, ja voi pojat mikä naisviha silloin pääsee valloilleen kun persupoikien ei tarvitse enää sensuroida itseään.