Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilin korkotiedot paperille, miten?

Vierailija
12.05.2026 |

Kaikkialla sanotaan että tulostamalla tiliote verkkopankista(Nordea). Mutta eipä minun tiliotteissa lue mitään korkotietoja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää selittää miksei evankeliumi leviä. Kun noituus ja rahan ahneus on tärkeämpää. 

Vierailija
22/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankissa on enempi venäläisiä käytä sitä .  Myös Danskessa on.   Natossa ollaan . Silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksetut korothan näkyy kyllä tiliotteessa. Mutta tilin tiedoissa on kyllä tiedot millasta korkoa maksetaan ja sen sivun voi tulostaa. Etsit vaan tilin tietosi, se kyllä löytyy jostain sieltä verkkopankista. (Olen itsekin lähettänyt niitä Kelaan, mulla Op.)

Löysin kyllä tilien korkotiedot mutta niitä ei vaan pysty tulostamaan. Aukeavat sellaiseen ponnahdusikkunaan eikä sitä voi tulostaa.

Ap

Ota siitä ponnahdusikkunasta kuvakaappaus, sijoita wordiin ja tulosta. Tai ota kännykällä kuva ja tulosta se.

Vierailija
24/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nyt jumalauta ihminen korkolappuja lähettelee jos on rahaa säästössä ?   Et sä silloin ole  mikään sossun asiakas. 

Mitä sä sekoilet, ap kertoi tilanteen. Ja mä olen lähetellyt mun tili- ja korkotietoja pyynnöstä Kelalle, kun olen hakenut eläkeläisen asumistukea. Ja kyllä mä vaan olen sitä saanut vaikka mulla on säästöjä. Katsos kun Kelasta saa muutakin kuin toimeentulotukea.

Vierailija
25/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hittoon sä niitä tarvit?? kun käyttötilinkorot on nolla prossaa!!  Paitsi Nooa pankissa 0,25% mitä merkitystä tuollaisilla tiedoilla on?? jokainenhan tietää että korot on nyt tosi alhaalla...  Vuoden vaihteessa pankki käsittelee nuo korkojutut ja tosiaan verkkopankistasi löytyy ns. korkotiedot ja kuvankaappauksella voi sen nolla- tiedot sieltä ottaa...

https://www.kauppalehti.fi/porssi/korot/talletuskorot

Vierailija
26/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hittoon sä niitä tarvit?? kun käyttötilinkorot on nolla prossaa!!  Paitsi Nooa pankissa 0,25% mitä merkitystä tuollaisilla tiedoilla on?? jokainenhan tietää että korot on nyt tosi alhaalla...  Vuoden vaihteessa pankki käsittelee nuo korkojutut ja tosiaan verkkopankistasi löytyy ns. korkotiedot ja kuvankaappauksella voi sen nolla- tiedot sieltä ottaa...

https://www.kauppalehti.fi/porssi/korot/talletuskorot

Ei se AP niitä mihinkään tarvitse. Joku muu taho haluaa ne. 

Vierailija
27/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nyt jumalauta ihminen korkolappuja lähettelee jos on rahaa säästössä ?   Et sä silloin ole  mikään sossun asiakas. 

Mitä hourailet. AP kertoi asian

Vierailija
28/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaus ei kelpaa kelalle! 

Ap

Vierailija
29/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiin katsottiin niin noin 15-45 € menee pankille kuukaudessa . Ne rikastuu.  Jos kortti maksaa 20€ kk ja muut. 

Oot väärän pankin asiakas, OP ssa maksetaan bonuksilla kulut.

Vierailija
30/30 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvakaappaus ei kelpaa kelalle! 

Ap

Kyllä se todennäköisesti tässä tapauksessa kelpaa, jos laitat kuvakaappauksen lisäksi sen tiliotteen, jossa näkyy tilille viime vuoden aikana maksettu korko.

Mutta jos haluat pelata varman päälle, voit tilata pankista korkotodistuksen. Se maksaa kympin tai vähän sen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä