Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaakkois-Aasian tsunamissa läheisensä menettäneitä?

Vierailija
12.05.2026 |

Onko täällä vertaistukea?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistuki saattaa olla hyvä juttu, tai sitten se ei toimi kaikille, riippuu ihan siitä että minkälaista se sattuu olemaan. Koska kaikki kokemukset on subjektiivisia niin ne kokemukset voi olla hyvinkin erilaisia ja se taas saattaa aiheuttaa sen että syntyy kaikenlaisia näkemyseroja. Parhaimmillaan toki vertaistuki voi olla yhdistäviä kokemuksia mitkä auttaa käsittelemään asiaa. Mutta niitä toisenlaisiakin kokemuksia on. Tutustuin aikoinaan yhteen tsunamissa läheisiään menettäneeseen nuoreen ja huomasin ettei meidän maailmat oikein kohtaa.

Itse menetin Kaakkois-Aasian tsunamissa kolme läheistäni samasta perheestä, parasta vertaistukea oli omat sisarukset. Ei me oikeastaan koskaan ole vartavasten siitä puhuttu vaan ne jutut tuli puheeksi ihan satunnaisesti ja arkisissa tilanteissa.

Kaikki uskoo 

Paitsi että Thaimaan tsunamissa ei edes ollut tuollaista perhettä.

Ai meidän perhettä?

Ei tsunamissa ollut mukana perhettä mistä olisi kuollut kolme ja jäänyt eloon useampia lapsia.

Vierailija
22/22 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistuki saattaa olla hyvä juttu, tai sitten se ei toimi kaikille, riippuu ihan siitä että minkälaista se sattuu olemaan. Koska kaikki kokemukset on subjektiivisia niin ne kokemukset voi olla hyvinkin erilaisia ja se taas saattaa aiheuttaa sen että syntyy kaikenlaisia näkemyseroja. Parhaimmillaan toki vertaistuki voi olla yhdistäviä kokemuksia mitkä auttaa käsittelemään asiaa. Mutta niitä toisenlaisiakin kokemuksia on. Tutustuin aikoinaan yhteen tsunamissa läheisiään menettäneeseen nuoreen ja huomasin ettei meidän maailmat oikein kohtaa.

Itse menetin Kaakkois-Aasian tsunamissa kolme läheistäni samasta perheestä, parasta vertaistukea oli omat sisarukset. Ei me oikeastaan koskaan ole vartavasten siitä puhuttu vaan ne jutut tuli puheeksi ihan satunnaisesti ja arkisissa tilanteissa.

Kaikki uskoo 

Paitsi että Thaimaan tsunamissa ei edes ollut tuollaista perhettä.

Ai meidän perhettä?

Ei tsunamissa ollut mukana perhettä mistä olisi kuollut kolme ja jäänyt eloon useampia lapsia.

Tiedän nämä kyllä koska aikanaan seurasin asiaa mm ketä oli kadonneiden listalla ja niistä ja tämän yhteydessä julkaissuista uutisista voi päätellä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän