Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely lähisuhdeväkivallasta toipuville

KMirano
12.05.2026 |

Olen Kaisa Mirano, psykoterapeutti ja lähisuhdeväkivaltatyön ammattilainen. Kehitän parhaillani “Toipumisen neljä vuodenaikaa” -nimistä tukimallia ihmisille, jotka toipuvat lähisuhdeväkivallan kokemuksista.

Haluan ymmärtää paremmin, millaista tukea ihmiset oikeasti tarvitsevat toipumisen eri vaiheissa. Siksi teen anonyymiä kyselyä, jonka vastauksia hyödynnetään uusien tukimuotojen kehittämisessä.

Kyselyssä ei tarvitse kertoa mitään tunnistettavia tietoja, ja voit vastata vain sen verran kuin tuntuu hyvältä. Kyselyn täyttäminen vie noin 3–5 minuuttia.

Jos haluat auttaa kehittämään parempaa tukea lähisuhdeväkivallasta toipuville, olisin todella kiitollinen vastauksestasi 

linkki kyselyyn: https://forms.gle/ZJotP7b8YpksHKaWA

Ystävällisin terveisin,

Kaisa Mirano

Kommentit (7)

1/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeinen nostao, jos vielä löytyisi vastaajia, niin olisi hienoa. Kiitos jo tähän asti vastaajille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hyvä juttu. Uhrit jää tosi usein omilleen, eivät jaksa hakea/ saa apua sekä se itse apu ja tilanteen läpikäyminenkin on hyvin raskasta.

Kävin itse marakin, oli tukihenkilöä jne, mutta eihän ne auta,kun pää on niin vinksahtanut, että sitä aina palasi takaisin kun mitään minuutta ja oman arvon tuntoa ei ollut. 

Mihin ja miksi tää tieto siis menee?

Vierailija
4/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin vastata, olen palannut yhteen saman miehen kanssa mutta väkivalta on loppunut. Kysely ei oikein sopinut siihen tilanteeseen. Tuntui olevan vain sellaisille jotka ovat eroamassa tai eronneet.

Vierailija
5/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen tuki auttaisi sinua eniten juuri tässä vaiheessa?  (max 3)"

Ei voi valita kuin yhden. Muutenkin noissa tilanteissa on monenlaisia tunteita ja avuttomuuden ja syyllisyyden tunteita.

Vierailija
6/7 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vastannut kun asia kosketti joskus suhdetta, ja olen edelleen saman miehen kanssa joka lopetti väkivallan (kävi vihanhallinnan, lopetti juomisen) mutta kysely ei toimi kunnolla. Noissa monivastauksissa ei voi tosiaan valita kuin yhden vastauksen.

Vierailija
7/7 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekninen toteutus huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi