Elliot Page esittää Odysseus-leffassa Achillesta
LOLOLOLOLOLOLLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLLLOLOLOLOLOLOLLOLOLOL
Kommentit (33)
Ihmettelen miksi edelleen tehdään tuollaista woketusta? Sama kuin se lumikki mikä floppasi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Ellen Pagesta aiemmin näytteliänä ja hän oli minusta todella kaunis nainen. Surullista mitä meni tekemään itselleen.
Sellaista se Hollywood tekee. Mitä lie hänkin joutunut piireissä kokemaan. Aika nuorena sai ensimmäiset roolinsa. :(
Vierailija kirjoitti:
Huhuja. Vielä ei tiedetä mikä Elliotin rooli tulee olemaan. Mutta AP:n piti kai päästä vänkäämään aiheesta.
Kysytään näinpäin: ketä hän esittäisi jos ei Achillesta. Kuka esittäisi Achilleseta jos ei hän. Näyttelijäkaarti on jo tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi edelleen tehdään tuollaista woketusta? Sama kuin se lumikki mikä floppasi täysin.
Samaa ihmettelen. Yritysmaailmassakin kartetaan turhia riskejä ja virheistä opitaan heti huonot ideat haudataan vähin äänin, mutta ei Hollywoodissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Yritysmaailmassakin kartetaan turhia riskejä ja virheistä opitaan heti huonot ideat haudataan vähin äänin, mutta ei Hollywoodissa?
Riskien välttämiseksihän noita uusintaversioita vanhoista klassikkoleffoista tehdään. Mutta ei Lumikilla ole sellaista fanipohjaa että se olisi taattu menestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne uskoo vakaasti että flopit ei johdu siitä etteikö katsojat pitäisi wokesillisalaatista, vaan ettei leffat ole vielä tarpeeksi wokeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on länsimaisissa pelitaloissakin. Uudet ja vanhat IP tungetaan täyteen vähemmistöaakkosia ja sitten ihmetellään kun ei myy. Aasialaiset taas korjaa potin toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on länsimaisissa pelitaloissakin. Uudet ja vanhat IP tungetaan täyteen vähemmistöaakkosia ja sitten ihmetellään kun ei myy. Aasialaiset taas korjaa potin toisensa jälkeen.
Toisaalta indie-puolella on paljon vähemmistöjä sisältäviä pelejä jotka ovat olleet hittejä, ja myös suosituissa animaatiosarjoissa heitä näkyy harva se päivä. Erona on minusta se, että isot tekijät vain lisäävät tyhjänpäiväisiä hahmoja plussapisteiden toivossa, pienemmät oikeasti kertovat niillä tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollywood yrittää keksiä luotettavaa tapaa saada katsojia teattereihin mutta ei sellaista taida olla. Ei Lumikki olisi ollut varma hitti vaikka siinä olisikin ollut oikeita kääpiöitä tai mikä se woke-kysymys sen kohdalla olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Ellen Pagesta aiemmin näytteliänä ja hän oli minusta todella kaunis nainen. Surullista mitä meni tekemään itselleen.
No se suru on vain sinulla. Jokainen elää elämänsä kuten itse parhaaksi näkee ja tekee päätöksensä itse. Surullista että sinä et sitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se suru on vain sinulla. Jokainen elää elämänsä kuten itse parhaaksi näkee ja tekee päätöksensä itse. Surullista että sinä et sitä ymmärrä.
Kuten Britney Spears?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Britney Spears?
Kyllä hän teki itse päätöksensä ennen kuin sairastui kaksisuuntaiseen ja lähti asiat hallinnasta. Et ilmeisesti ymmärrä eroa?
Veikkaa ihan rauhassa. Troijalaiset taas ihmettelisi kehtaako sitä rumaa pojan näköistä tyttöä edes lyödä.