Mikä teidän mielestä on hienoin ammatti, mikä ihmisellä voi olla?
Kommentit (92)
Muurari, kun vielä toimin alalla niin palkka oli kohdillaan ja naisetki tykkäs, kerrankin eräs rouva soitti (taisi olla vähän viineissään) ja ilmoitti että nyt pitäs saada muuraria ja sitten eräänkin kerran talon rouva maksoi takan muurauksen ja katseli silmiin kysyen että mitä vielä voisi antaa:) olin vielä naimisissa niin otin vain palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Arvostan suuresti.
Sama täällä, olisin vastannut neurokirurgi.
Käsittämättömän hienoa, että joku pystyy leikellä aivoja.
Pystyy leikellä?
Noilla älynlahjoilla ei ainakaan sinusta olisi tullut, mutta hyvä että arvostat.
Tuo on murretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Arvostan suuresti.
Sama täällä, olisin vastannut neurokirurgi.
Käsittämättömän hienoa, että joku pystyy leikellä aivoja.
Pystyy leikellä?
Noilla älynlahjoilla ei ainakaan sinusta olisi tullut, mutta hyvä että arvostat.
No voi harmi, noinko pienestä mun neurokirurgin urani olikin kiinni
Se ettei mene korruptioalalle tai muita alistavalle alalle. Olkoot vaikka taidemaalari ja yrittäjä. Miettii tuotteiden alkuperää myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin vihreiden kuulien liimaaja.
Onko linjalla myös skumppakuulien liimaajat erikseen?
En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.
Harrastelija. Itse kalibroin vesimelonien koputusäänen.
No tuo vaatii jo vähintään sen koulutuksen, jota ei saa sanoa?
Akustisen kuorivärähtelyn ammattianalyytikko
Sekatyömies, se joka on pitänyt vaimoineen kansakunnan hengissä, sotinut härräsväen sodat, puolustanut rikkaiden rahapusseja ja maksanut työllään niiden herrastelun pappien yms. pelotellessa tulisella järvellä..."tuota, tottele ja muista eräpäivät ! TAI MUUTEN...!
Ihanteellisinta on jos ihminen itse viihtyy työssään ja kokee sen mielekkääksi ja tärkeäksi. Maailma tarvitsee niin siivoojia kuin aivokirurgeja tai muusikkoja. Ihailen eniten sitä, että on löytänyt oman paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaherra
Samaa kastia kuin taivaanrannan maalari.
Taidemaalari, tai ylipäätään joku taideala.
Vierailija kirjoitti:
Astronautti.
Mutta eikö tuo ole pätkäduuni ja heillä on jokin siviiliammatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astronautti.
Mutta eikö tuo ole pätkäduuni ja heillä on jokin siviiliammatti?
Miten niin pätkäduuni? Kyllä se astronautti duunia painaa ihan maan pinnallakin
Suurin osa ajasta kuluu maan päällä valmistautumiseen, tutkimukseen ja muuhun työhön.
1. Koulutus ja harjoittelu:
Astronautit harjoittelevat erilaisia tilanteita simulaattoreissa, esimerkiksi avaruuslentoja, ulkoavaruuskäyntejä (spacewalk) ja hätätilanteita varten.
He harjoittelevat myös tieteellisiä kokeita ja teknisten laitteiden käyttöä, joita he vievät avaruuteen.
2. Fyysinen kunto:
Heidän on pysyttävä hyvässä kunnossa, koska avaruudessa lihas- ja luukato on nopeaa.
Harjoittelu sisältää kuntosalia, juoksua, uintia ja painottomuusharjoituksia.
3. Tieteellinen työ ja tutkimus:
Astronautit osallistuvat laboratoriotöihin, esimerkiksi fysiikan, biologian tai lääketieteen tutkimuksiin.
He voivat myös työskennellä avaruusteknologian kehittämisen parissa.
4. Julkiset esiintymiset ja koulutus:
Monet astronautit pitävät luentoja, käyvät kouluissa tai osallistuvat tiedeviestintään.
Heidän kokemuksensa avaruudesta auttaa innostamaan tulevia sukupolvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro koska sitä ammattia ei saa sanoat T:Tiedätte kyllä kenen vaimo
😂
Just sua ajattelin.
Tv ap
Onneksi me korkeasti koulutetut osaamme käyttäytyä emmekä sano kiellettyjä sanoja. T:KorkeastiKoulutetun vaimo
Onko kotirouva korkeasti koulutettu?
Tuskin on. Nämä on näitä "johtajan vaimo" keulijoita. Elellään niin ylpeästi ns. hienoa elämää, mutta sitten kun se ukko löytää nuoremman ja hakee eron, niin on rouvalla korkea pudotus kulisseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro koska sitä ammattia ei saa sanoat T:Tiedätte kyllä kenen vaimo
😂
Just sua ajattelin.
Tv ap
Onneksi me korkeasti koulutetut osaamme käyttäytyä emmekä sano kiellettyjä sanoja. T:KorkeastiKoulutetun vaimo
Pelaako koko perhe koripalloa! Se on hieno laji. Tuli, 2.10, kokeiltua. Sitten meni selkä ja valkku sanoi, että tähän asti meni kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Välinehuoltaja . Vastaa kaikkien tartuntojen ehkäisystä.
Siinä on yksi liian alipalkattu työ vastuusen nähden. Joskus nuorempana mietin tuota ammattia, koska olisin sopiva siihen, eli järjestelmällinen, pikkutarkka ja tunnollinen. Mutta palkkaus tyyliin 1400€/kk.
Mä voisin elää ihan hyvin. Mulle riittää luonto.