Mikä teidän mielestä on hienoin ammatti, mikä ihmisellä voi olla?
Kommentit (75)
Mä voisin elää ihan hyvin. Mulle riittää luonto.
Muurari, kun vielä toimin alalla niin palkka oli kohdillaan ja naisetki tykkäs, kerrankin eräs rouva soitti (taisi olla vähän viineissään) ja ilmoitti että nyt pitäs saada muuraria ja sitten eräänkin kerran talon rouva maksoi takan muurauksen ja katseli silmiin kysyen että mitä vielä voisi antaa:) olin vielä naimisissa niin otin vain palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Arvostan suuresti.
Sama täällä, olisin vastannut neurokirurgi.
Käsittämättömän hienoa, että joku pystyy leikellä aivoja.
Pystyy leikellä?
Noilla älynlahjoilla ei ainakaan sinusta olisi tullut, mutta hyvä että arvostat.
Tuo on murretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Arvostan suuresti.
Sama täällä, olisin vastannut neurokirurgi.
Käsittämättömän hienoa, että joku pystyy leikellä aivoja.
Pystyy leikellä?
Noilla älynlahjoilla ei ainakaan sinusta olisi tullut, mutta hyvä että arvostat.
No voi harmi, noinko pienestä mun neurokirurgin urani olikin kiinni
Se ettei mene korruptioalalle tai muita alistavalle alalle. Olkoot vaikka taidemaalari ja yrittäjä. Miettii tuotteiden alkuperää myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin vihreiden kuulien liimaaja.
Onko linjalla myös skumppakuulien liimaajat erikseen?
En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.
Harrastelija. Itse kalibroin vesimelonien koputusäänen.
No tuo vaatii jo vähintään sen koulutuksen, jota ei saa sanoa?
Akustisen kuorivärähtelyn ammattianalyytikko
Sekatyömies, se joka on pitänyt vaimoineen kansakunnan hengissä, sotinut härräsväen sodat, puolustanut rikkaiden rahapusseja ja maksanut työllään niiden herrastelun pappien yms. pelotellessa tulisella järvellä..."tuota, tottele ja muista eräpäivät ! TAI MUUTEN...!
Ihanteellisinta on jos ihminen itse viihtyy työssään ja kokee sen mielekkääksi ja tärkeäksi. Maailma tarvitsee niin siivoojia kuin aivokirurgeja tai muusikkoja. Ihailen eniten sitä, että on löytänyt oman paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaherra
Samaa kastia kuin taivaanrannan maalari.
Taidemaalari, tai ylipäätään joku taideala.
Vierailija kirjoitti:
Astronautti.
Mutta eikö tuo ole pätkäduuni ja heillä on jokin siviiliammatti?
Maailma olisi aivan hirveä paikka ilman taidetta. Kuka edes haluaisi elää maailmassa, jossa ei ole mitään taidetta?