Mikä teidän mielestä on hienoin ammatti, mikä ihmisellä voi olla?
Kommentit (75)
Filosofihan se. Semmoinen antiikin toogahemmo, ei mikään esasaarinen.
Diplomi-insinööri ei ole ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin vihreiden kuulien liimaaja.
Onko linjalla myös skumppakuulien liimaajat erikseen?
En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.
Välinehuoltaja . Vastaa kaikkien tartuntojen ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Muusikko Ylipäätään taidealat.
No onpas tälle tullut paljon alapeukkuja. Eivätkö palstalaiset arvosta lainkaan taidetta?
Näinä vaikeina joina elämme, taide tulee ihmisen tarvehierarkiassa pahnanpohjimmaisena.
Keitä itse päärynämehusta tai päärynöistä hilloa ja marmeladia ja päällystä se sokerilla SIINÄ SUN VIHREÄT KUULAT.
Eihän dippainssi edes ole mikään ammatti vaan tutkinto. Yhdessä työpaikassa missä työskentelin oli kyseinen di ihan tavan duunarin hommassa koska ei saanut töitä.
Miten täällä voi olla niin paljon typeriä ihmisiä ettei edes tota tiedetä?
Vierailija kirjoitti:
Biokemisti lääkäri lentäjä juristi
Laatikkoleuka kalsarimalli-lentäjä-kirurgi-DI mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas tälle tullut paljon alapeukkuja. Eivätkö palstalaiset arvosta lainkaan taidetta?
Riippuu taiteesta.
En tiedä ajattelenko kysymyksen liian kirjaimellisesti kun minusta mikään ammatti ei ole mitenkään erityisen hieno enkä jaksa arvostaa yhtä enempää kuin toista. Varmaan sitten presidentti ihan hieno jos pakko sanoa, onhan heitä vaan yksi vallassa kerrallaan ja on yleisesti arvostettu.
Toisaalta myös kädentaitoja vaativia annetteja voisin pitää ihan hienona kun itse en osaa tehdä käsillä mitään vaikka kuinka opettelisin
DJ (ei sellainen, joka soittaa paikallisessa baarissa, vaan kansainvälinen esiintyjä, joka tuottaa omaa musiikkia ja osaa miksaamisen kunnolla.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.
Harrastelija. Itse kalibroin vesimelonien koputusäänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu taiteesta.
Alastomat naisvartalotutkielmat kiinnostavat minua ja voin käyttää niiden analysointiin tuntikausia T:M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi. Arvostan suuresti.
Sama täällä, olisin vastannut neurokirurgi.
Käsittämättömän hienoa, että joku pystyy leikellä aivoja.
Pystyy leikellä?
Noilla älynlahjoilla ei ainakaan sinusta olisi tullut, mutta hyvä että arvostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastelija. Itse kalibroin vesimelonien koputusäänen.
No tuo vaatii jo vähintään sen koulutuksen, jota ei saa sanoa?
Onlyfans h u o r a