Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teidän mielestä on hienoin ammatti, mikä ihmisellä voi olla?

Vierailija
11.05.2026 |

Diplomi-insinööriä ei saa sanoa😂

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofihan se. Semmoinen antiikin toogahemmo, ei mikään esasaarinen.

Vierailija
42/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompostitarkastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri ei ole ammatti.

Vierailija
44/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsyyn tutkija . 

Vierailija
45/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerin vihreiden kuulien liimaaja.

Onko linjalla myös skumppakuulien liimaajat erikseen?

En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.

Vierailija
46/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinehuoltaja . Vastaa kaikkien tartuntojen ehkäisystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikko Ylipäätään taidealat.

No onpas tälle tullut paljon alapeukkuja. Eivätkö palstalaiset arvosta lainkaan taidetta?

Vierailija
48/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä vaikeina joina elämme, taide tulee ihmisen tarvehierarkiassa pahnanpohjimmaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä itse päärynämehusta tai päärynöistä hilloa ja marmeladia ja päällystä se sokerilla SIINÄ SUN VIHREÄT KUULAT.  

Vierailija
50/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän dippainssi edes ole mikään ammatti vaan tutkinto. Yhdessä työpaikassa missä työskentelin oli kyseinen di ihan tavan duunarin hommassa koska ei saanut töitä. 

Miten täällä voi olla niin paljon typeriä ihmisiä ettei edes tota tiedetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biokemisti lääkäri lentäjä juristi

Laatikkoleuka kalsarimalli-lentäjä-kirurgi-DI mies

Vierailija
52/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muusikko Ylipäätään taidealat.

No onpas tälle tullut paljon alapeukkuja. Eivätkö palstalaiset arvosta lainkaan taidetta?

Riippuu taiteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ajattelenko kysymyksen liian kirjaimellisesti kun minusta mikään ammatti ei ole mitenkään erityisen hieno enkä jaksa arvostaa yhtä enempää kuin toista. Varmaan sitten presidentti ihan hieno jos pakko sanoa, onhan heitä vaan yksi vallassa kerrallaan ja on yleisesti arvostettu. 

 

Toisaalta myös kädentaitoja vaativia annetteja voisin pitää ihan hienona kun itse en osaa tehdä käsillä mitään vaikka kuinka opettelisin 

Vierailija
54/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DJ (ei sellainen, joka soittaa paikallisessa baarissa, vaan kansainvälinen esiintyjä, joka tuottaa omaa musiikkia ja osaa miksaamisen kunnolla.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerin vihreiden kuulien liimaaja.

Onko linjalla myös skumppakuulien liimaajat erikseen?

En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.

Harrastelija. Itse kalibroin vesimelonien koputusäänen.

Vierailija
56/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muusikko Ylipäätään taidealat.

No onpas tälle tullut paljon alapeukkuja. Eivätkö palstalaiset arvosta lainkaan taidetta?

Riippuu taiteesta.

Alastomat naisvartalotutkielmat kiinnostavat minua ja voin käyttää niiden analysointiin tuntikausia T:M59

Vierailija
57/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaherra

Vierailija
58/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivokirurgi. Arvostan suuresti.

Sama täällä, olisin vastannut neurokirurgi.

Käsittämättömän hienoa, että joku pystyy leikellä aivoja.

Pystyy leikellä?

Noilla älynlahjoilla ei ainakaan sinusta olisi tullut, mutta hyvä että arvostat.  

Vierailija
59/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerin vihreiden kuulien liimaaja.

Onko linjalla myös skumppakuulien liimaajat erikseen?

En tiedä, mutta olen dominokeksien yhdistäjä. Vaatii jo erikoiskoulutuksen, koska niissä on kolme kerrosta.

Harrastelija. Itse kalibroin vesimelonien koputusäänen.

No tuo vaatii jo vähintään sen koulutuksen, jota ei saa sanoa?

Vierailija
60/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinä vaikeina joina elämme, taide tulee ihmisen tarvehierarkiassa pahnanpohjimmaisena.

Maailma olisi aivan hirveä paikka ilman taidetta. Kuka edes haluaisi elää maailmassa, jossa ei ole mitään taidetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi