Mitäs nyt sitten kun töitä tarjottiin, mutta palkka 10,41e/h? Naisystäväni tienaa 8000e/kk nettona...Miten voisin ottaa vastaan 1600e/kk??
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Toi on nettona jotain 1400e? Miten voisin saada paremman työn ettei meillä olis noin iso ero palkoissa ja siinä mitä tehdään? Mulla on pitkäaikaistyöttömyys takana
Kommentit (16)
Älä missään tapauksessa ota töitä vastaan vaan jatka pitkäaikaistyöttömyyttäsi. Ihme kun naisystäväsi katselee tuollaista luuseria.
Vierailija kirjoitti:
Ota köyhempi eukko
Miten sellainen valitaan tai "otetaan" ?
Ota lisää kaljaa ja yritä sitten uudella otsikolla, ei nyt oikein lähtenyt.
Mielikuvitusnaisystävissä on se hyvä puoli että niille kelpaa kaikki, sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ota lisää kaljaa ja yritä sitten uudella otsikolla, ei nyt oikein lähtenyt.
En juo kaljaa ollenkaan, tai alkoholia muutenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sitten sellainen vai? Miten se liittyy mun ketjuun, alottaisin omasi.
ap
Maksatte 50/50. Kuules on noitä pariskuntia ä. joissa se vähemmän tienaava maksaa enemmän. Peruste: Enemmän luppoaikaa.
Mistä ap on saanut haalituksi muka itselleen naisystävän, joka tienaa sellaiset 14000 € / kk bruttona? Kai tää oli mielikuvitusystävä?
Menisin töihin vaikka huonolla palkalla. Jonkinlainen itseluottamus kasvaa työstä.
Vai oikein tarjottiin töitä? Höpö höpö.
No eikö tuosta huonommastakin hommasta olisi helpompi päästä parempaan kiinni kuin kotisohvalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sitten sellainen vai? Miten se liittyy mun ketjuun, alottaisin omasi.
ap
Ehkä kannattaisi aloittaa. Sujuisi varmaan paremmin kuin orastava urasi fiktion krijoittajana.
Parempi sanoa naisystävälle että tuossa on ovi, mene siitä siitä osoitteesen X äläkä tule takaisin. Osoiteessa X on mun koti johon hyvin toimeentulevat leidit on aina tervetulleita.
Ota köyhempi eukko