Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rintasyöpä todettu. Missä jatkaisit?
11.05.2026 |
Asun Askolassa. Patissa todettu syöpä ilmoitettiin kun aamulla kävin lääkärissä. Kartoitusta ja hoitosuunnitelmaa odotan. Miten jatkan. Julkisella vai yksityisellä? Mies ehdottaa Doctaresta joka on Mehiläisen syöpähoitola. Pääsisin ho huomenna. Julkiaella 2 viikon päästä. Mitä teen
Epätoivoinen nyt.
Alba
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella hyvä hoito
Voi olla pitkät odotusajat.
Kun diagnoosi on saatu, niin sen jälkeen kaikki lähtee rullaamaan eteenpäin aika äkkiä. TT-kuvaukseen tosin piti lähteä toiselle paikkakunnalle, kun oman yliopistollisen sairaalan ajat oli varattuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mene julkisen kautta. Syövässä tehdään paljon kalliita tutkimuksia, esim. tietokonetomografia, levinneisyyden selvittämiseksi. Julkisella puolella hyvä jälksseuranta. Yksityisellä edes 10 000€ ei riitä. Suomessa on korkealaatuinen syövän hoito. Ole luottavaisin mielin.