Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset panevat vanhoja miehiä enemmän kuin koskaan aikasemmin

Vierailija
11.05.2026 |

Seksipuolella reilusti yli  kuuskymppiset palstanaiset kehuvat kuinka he harrastavat seksiä jopa monta kertaa päivässä ukkojensa kanssa. Kuinka mies vaan paranee kun jäykistyy iän myötä. 

Sitten kun joku valaisee faktaa että parikymppiset naiset myyvät itsensä helposti saatavilla seksisivustoilla juuri näille vanhoille papoille koska heillä on rahaa. Ja että tämä on yleistymässä kovaa vauhtia niin kommentit ovat mieskuntoa halveksuvia ja irvailua täynnä. 

Haiskahtaa että vanhoja kurppia iskee hirveä ahdistus että heidän valta näiden pappojen silmissä haihtuu silän tien kun papoille on saatavissa nuorta timmiä kroppaa aivan pienellä rahalla eikä tartte näitä rumia ja halveksuvia akkoja katella enää.

Minäpä lähden tästä nussimaan kakskymppistä isorintaista varattua muijaa hänen poikaystävänsä selän taakse. -Jorma 73v

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ote todellisuuteen jo lipsunut käsistä pahasti... 

Vierailija
2/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset hallusinaatiot tällä kertaa. Taisi jäädä lääkkeet ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu.. 

Vierailija
4/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monet pakit tarvitaan tuon tason katkeruuteen?

Vierailija
5/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyo! Wanhaa roikkuvaa lihaa 🤮🤮🤮

Vierailija
6/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, menipä mammoilla tunteisiin :D

Vierailija
7/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoon

Vierailija
8/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet on ainakin täynnä näitä Dannyjä ja Rennyjä ja uusia nimiä ja tapauksia tulee joka päivä ja tytöt ovat toinen toistaan kauniimpia ja nuorempia.

Vierailija
9/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias mies ja saan säännöllisesti matcheja 18-20 -vuotiaista naisista. Etsivät ns. sugar daddya, mutta sellaiseen en lähde, koska jos ei saa ilmaiseksi, niin ei sitten. Muutaman olen kyllä saanut. En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä oman ikäisen naisen kanssa.

Vierailija
10/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhä sä typerys aina kuvittelet. Ei kuule mene tän palstan inceleiden väninät yhtään tunteisiin, vaikka kuinka yrittäisit.

Vierailija
11/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias mies ja saan säännöllisesti matcheja 18-20 -vuotiaista naisista. Etsivät ns. sugar daddya, mutta sellaiseen en lähde, koska jos ei saa ilmaiseksi, niin ei sitten. Muutaman olen kyllä saanut. En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä oman ikäisen naisen kanssa.

Mutta voit harrastaa seksiä sen ikäisen naisen kanssa, joka voisi olla tyttäresi. 

Vierailija
12/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainenkin panna lelulla. Muuten nainen ei voi panna.

Vierailija
13/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhä sä typerys aina kuvittelet. Ei kuule mene tän palstan inceleiden väninät yhtään tunteisiin, vaikka kuinka yrittäisit.

siltä näyttää :DDDDD <- sun vitosleuka

Vierailija
14/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei. Vitjapallit eivät kiinnosta. 

Vierailija
15/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voit harrastaa seksiä sen ikäisen naisen kanssa, joka voisi olla tyttäresi. 

Ei minulla ole tyttäriä.

Vierailija
16/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotiaalla on jo röllykkämahaa, manboobsit ja roikkuva perse. Ei tulisi mieleenkään paneskella jonkin mieshyytelön kanssa, yäk!

Vierailija
17/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo incel, jonka katkarapu ei näy edes kiikareilla.

-eri

Vierailija
18/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat tähän aikaan opiskelemassa tai töissä, eivät vauva palstalla mittimässä vanhoja miehiä. Näin ainakin oma tyttäreni.

N58

Vierailija
19/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna olisin ihan hiljaa, mokomakin metriheikki

Vierailija
20/21 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja laitas se netti kiinni ja mene ulos raittiiseen vaikka kävelylle. Katsele luontoa ja kuuntele lintujen laulua niin alkaa ajatuksetkin kirkastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi