Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siirry pörssisähkön käyttäjäksi, just joo

Vierailija
11.05.2026 |

Kaikki ovat hokeneet tätä samaa mantraa, että pörssisähkö on kaikkein halvinta. Minulla on omakotitalossa suora sähkölämmitys ja olen ottanut vuoden tai kahden vuoden määräaikaisia sähkösopimuksia aikaisemmin. Siirryin sitten viime syksynä käyttämään pörssisähköä.

Nyt kun olen nuo laskut tarkistanut, niin maksan sähköstä enemmän tänä vuonna kuin koko viime vuonna, vaikka sähkö olisi ilmaista koko loppuvuoden.

Yksi saa@#..n suuri kusetus koko pörssisähkö.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkö on vuositasolla halvinta sähköä. Mutta suomalaiseen tapaan kannattaa todeta näin ja vaihtaa kesäksi kiinteään hintaan :D Ihan niin kuin kannattaa ostaa pörssiosakkeita vasta kun kurssi on jo noussut. Suomalaiset o fiksua kansaa.

Tänä vuonna pösä on ollut kalliimpaa kuin meidän määräaikainen. Pösän keskihinta n. 10 senttiä, määräaikainen 7,3 senttiä.

Vierailija
22/23 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä nyt talveksi kannata vaihtaa 

Ihan samahan se on milloin vaihtaa, jos se kerran joka tapauksessa on halvinta. Yleensä silloin on vaihdettava, kun voimassa oleva sopimus päättyy.

Ok. Nyt kesäki kannattaa varmaan siirtyä sähkösopimukseen ja sitten kun harmittaa syksyllä niin taas pösäkkään.538

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä nyt talveksi kannata vaihtaa 

Ihan samahan se on milloin vaihtaa, jos se kerran joka tapauksessa on halvinta. Yleensä silloin on vaihdettava, kun voimassa oleva sopimus päättyy.

Ok. Nyt kesäki kannattaa varmaan siirtyä sähkösopimukseen ja sitten kun harmittaa syksyllä niin taas pösäkkään.538

Eikös nyt olla jo ainakin kesän kynnyksellä ja pösän tuntihinta huitelee yli 20 cent/kwh.