Siirry pörssisähkön käyttäjäksi, just joo
Kaikki ovat hokeneet tätä samaa mantraa, että pörssisähkö on kaikkein halvinta. Minulla on omakotitalossa suora sähkölämmitys ja olen ottanut vuoden tai kahden vuoden määräaikaisia sähkösopimuksia aikaisemmin. Siirryin sitten viime syksynä käyttämään pörssisähköä.
Nyt kun olen nuo laskut tarkistanut, niin maksan sähköstä enemmän tänä vuonna kuin koko viime vuonna, vaikka sähkö olisi ilmaista koko loppuvuoden.
Yksi saa@#..n suuri kusetus koko pörssisähkö.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä nyt talveksi kannata vaihtaa
Ihan samahan se on milloin vaihtaa, jos se kerran joka tapauksessa on halvinta. Yleensä silloin on vaihdettava, kun voimassa oleva sopimus päättyy.
Ok. Nyt kesäki kannattaa varmaan siirtyä sähkösopimukseen ja sitten kun harmittaa syksyllä niin taas pösäkkään.538
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä nyt talveksi kannata vaihtaa
Ihan samahan se on milloin vaihtaa, jos se kerran joka tapauksessa on halvinta. Yleensä silloin on vaihdettava, kun voimassa oleva sopimus päättyy.
Ok. Nyt kesäki kannattaa varmaan siirtyä sähkösopimukseen ja sitten kun harmittaa syksyllä niin taas pösäkkään.538
Eikös nyt olla jo ainakin kesän kynnyksellä ja pösän tuntihinta huitelee yli 20 cent/kwh.
Tänä vuonna pösä on ollut kalliimpaa kuin meidän määräaikainen. Pösän keskihinta n. 10 senttiä, määräaikainen 7,3 senttiä.