Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapsesi yskii ja valittaa kurkkukipua mutta kuumetta ei ole annatko jäädä kotiin?

Vierailija
11.05.2026 |

Vai meneekö kouluun kunnes on kunnolla sairas?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan jäädä kotiin,hänen olonsa on varmasti kurja eikä luokkakavereista ja opettajasta ole kivaa jos yksi yskii koko ajan

Tartuttaen kaikki muut. Myös opettajan!

Vierailija
22/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista laittaa lasta kouluun tartuttamaan muita. Onneksi suurin osa vanhemmista ymmärtää tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jokaisesta yskästä ja kurkkikivusta olisi pois niin olisin itsekin joka päivä sairaslomalla töistä. Eli en anna jäädä kotiin.

Onko jo tutkittu miksi yskit koko ajan ja kurkkusi on jatkuvasti kipeä?

Kannattaa ottaa selvää mihin vastustuskyky pohjautuu. Ei auta vitamiinit eikä vippaskonstit aina. Sivistäkää itseänne.

Vierailija
24/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan jäädä kotiin,hänen olonsa on varmasti kurja eikä luokkakavereista ja opettajasta ole kivaa jos yksi yskii koko ajan

Tartuttaen kaikki muut. Myös opettajan!

Korona-aikanakin oli sitä, että oireinen lapsi laitettiin kouluun, tartutti opettajan.

Sitten seuraava oireinen kouluun laitettu tartutti sijaisen.

Vierailija
25/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jäädä kotiin.vaikka puhelinta se tietysti  räplää eikä nuku. 

Vierailija
26/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jäädä kotiin.vaikka puhelinta se tietysti  räplää eikä nuku. 

En minä yskässä pysty nukkumaan. Voi mennä monta päivää parin tunnin unilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jokaisesta yskästä ja kurkkikivusta olisi pois niin olisin itsekin joka päivä sairaslomalla töistä. Eli en anna jäädä kotiin.

Onko jo tutkittu miksi yskit koko ajan ja kurkkusi on jatkuvasti kipeä?

Kannattaa ottaa selvää mihin vastustuskyky pohjautuu. Ei auta vitamiinit eikä vippaskonstit aina. Sivistäkää itseänne.

Ei ole normaalia yskiä koko ajan ja olla jatkuvassa kurkkukivussa. 

Vierailija
28/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan jäädä kotiin,hänen olonsa on varmasti kurja eikä luokkakavereista ja opettajasta ole kivaa jos yksi yskii koko ajan

Tartuttaen kaikki muut. Myös opettajan!

Korona-aikanakin oli sitä, että oireinen lapsi laitettiin kouluun, tartutti opettajan.

Sitten seuraava oireinen kouluun laitettu tartutti sijaisen.

Korona-aika oli meillä terveintä aikaa, kun nimenomaan sinne kouluun ei ollut mitään asiaa vähäisilläkään oireilla.//eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aikaa täälläkin kaivataan siinä mielessä että oireilla ei mentäis kouluun. 2 immuunipuolustus vajaan lapsen äitinä en täysin ymmärrä näitä mulla ei oo kuumetta mutta tuun näissä selvissä flunssan oireissa kouluun. Se flunssa kun tarttuu toisille helposti ja ei kaikilla ole niin pieni kuin teillä.