Jos lapsesi yskii ja valittaa kurkkukipua mutta kuumetta ei ole annatko jäädä kotiin?
Kommentit (29)
Ei ole asiallista laittaa lasta kouluun tartuttamaan muita. Onneksi suurin osa vanhemmista ymmärtää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokaisesta yskästä ja kurkkikivusta olisi pois niin olisin itsekin joka päivä sairaslomalla töistä. Eli en anna jäädä kotiin.
Onko jo tutkittu miksi yskit koko ajan ja kurkkusi on jatkuvasti kipeä?
Kannattaa ottaa selvää mihin vastustuskyky pohjautuu. Ei auta vitamiinit eikä vippaskonstit aina. Sivistäkää itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan jäädä kotiin,hänen olonsa on varmasti kurja eikä luokkakavereista ja opettajasta ole kivaa jos yksi yskii koko ajan
Tartuttaen kaikki muut. Myös opettajan!
Korona-aikanakin oli sitä, että oireinen lapsi laitettiin kouluun, tartutti opettajan.
Sitten seuraava oireinen kouluun laitettu tartutti sijaisen.
Saa jäädä kotiin.vaikka puhelinta se tietysti räplää eikä nuku.
Vierailija kirjoitti:
Saa jäädä kotiin.vaikka puhelinta se tietysti räplää eikä nuku.
En minä yskässä pysty nukkumaan. Voi mennä monta päivää parin tunnin unilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokaisesta yskästä ja kurkkikivusta olisi pois niin olisin itsekin joka päivä sairaslomalla töistä. Eli en anna jäädä kotiin.
Onko jo tutkittu miksi yskit koko ajan ja kurkkusi on jatkuvasti kipeä?
Kannattaa ottaa selvää mihin vastustuskyky pohjautuu. Ei auta vitamiinit eikä vippaskonstit aina. Sivistäkää itseänne.
Ei ole normaalia yskiä koko ajan ja olla jatkuvassa kurkkukivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan jäädä kotiin,hänen olonsa on varmasti kurja eikä luokkakavereista ja opettajasta ole kivaa jos yksi yskii koko ajan
Tartuttaen kaikki muut. Myös opettajan!
Korona-aikanakin oli sitä, että oireinen lapsi laitettiin kouluun, tartutti opettajan.
Sitten seuraava oireinen kouluun laitettu tartutti sijaisen.
Korona-aika oli meillä terveintä aikaa, kun nimenomaan sinne kouluun ei ollut mitään asiaa vähäisilläkään oireilla.//eri
Korona aikaa täälläkin kaivataan siinä mielessä että oireilla ei mentäis kouluun. 2 immuunipuolustus vajaan lapsen äitinä en täysin ymmärrä näitä mulla ei oo kuumetta mutta tuun näissä selvissä flunssan oireissa kouluun. Se flunssa kun tarttuu toisille helposti ja ei kaikilla ole niin pieni kuin teillä.
Tartuttaen kaikki muut. Myös opettajan!