Kierukka ja sisään laukeaminen
Annatteko miehen laueta sisään myös ovulaation aikaan? Minulla juuri laitettu mirena, joka ei estä ovulaatiota. Onko tarpeen ottaa varman päälle, kun raskaus olisi täysi katastrofi?
Kommentit (25)
Heitä äijä pihalle pihalle ja hanki vibraattoti.
Kaffebulla kirjoitti:
Mirenan ehkäisyteho on parempi kuin sterilisaatioissa. Eli tuplaehkäisyä ei tarvita.
steril. on ainoa pidättäytymisen ohella joka tepsii. munatorvet kiinni tai kohtu roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ahteriin
Se on varma ehkäisykeino 😂
Ja miellyttävä!
vaipoissa tulevaisuudessa. ja elin haisee viikon tuon jälkeen. touhutipoissa on siittiöitä myös- miksi monet ei tajuu sitä. yhtyminen on vain lisääntymistä varten. vrt eläinmaailman kiima-ajat.
Mullakin oli mirena vielä kun se sopi mulle. Aina mies päästi sisään ku naimisissa ollaan. Ilman kierukka olen tullut aina heti samantien raskaaksi. Mutta kierukan kanssa ei ikinä. On tosin aina joskus joku tullut mutta sille ei voi mitään. Ainakin on yrittänyt estää jos ei halua lapsia. Mullakin oli ehdoton luku täynnä niin ois ollu kamala tulla raskaaksi ja abortille ois joutunut. Sekin ois ollu kamalaa mutta ainoa vaihtoehto. Onneks nyt sterilointi tehty niin ei tartte pelätä. Kolme lasta on täysin riittävästi mulle.
Eikä ole, miten luulet juristien saavan alkunsa ja mistä ne tulee?