Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ukrainalainen raiskannut!

Vierailija
11.05.2026 |

Ukrainalaisia näkyy paljon rikosuutisissa!

Nainen joutui nöyryyttävän rikoksen uhriksi Vantaalla – kaksi miestä raiskasi vuorotellen parkkipaikalla

Nöyryyttävän teon jälkeen raiskaajat jättivät naisen riisuttuna kadulle ja pakenivat paikalta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011993724.html

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slava Shitraina!

Vierailija
2/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa yllätys taas, ihan perussettiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Sanna tähän sanoo euroopan puolustajat raiskaamassa suomalaista naista. mutta se oli martsarissa ei siellä ole koulutettuja akateemisia naisia joen ei välii olisi kamalaa jos joku olisi luullut sitä tyhmäksi kassaksi sitten itkettäisiin.

Vierailija
4/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä edes tekevät Suomessa? Eikö näiden pitäisi olla puolustamassa isänmaataan

Vierailija
5/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä edes tekevät Suomessa? Eikö näiden pitäisi olla puolustamassa isänmaataan

No tämä Niiden naiset tulivat tänne h*oraamaan ja miehet r*iskailemaan. Ei hirveästi herätä kunnioitusta.

Vierailija
6/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä Suomalaisilla on lupa toivoa tulla paremman herrakansan edustajan raiskaamaksi, ei minkään likaisen ukrainalaisen. 

Vierailija
7/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igor tekee aloituksen ja vastaa siihen ihan itse viidellä kommentilla. Näin Igor kuvittelee antavansa vaikutelman, että linjoilla olisi muitakin haisevia rysssssssiä peesamassa.

Vierailija
8/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän rotan suoltama paska ilmiannettu. Ketju poistuu.

Vierailija
9/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Igor tekee aloituksen ja vastaa siihen ihan itse viidellä kommentilla. Näin Igor kuvittelee antavansa vaikutelman, että linjoilla olisi muitakin haisevia rysssssssiä peesamassa.

Heti haukutaan r*ssäksi kun sanoo jotain negatiivista rakastamastasi Ukrainasta? Ihan suomalaisia tässä kuule ollaan, ainakin minä. Nyt opit jotain uutta lapsipieni, että muutkin kuin r*ssät voivat olla kriittisiä Ukrainan suhteen. Pitäisikö sinunkin edes lukea uutinen joka oli ihan täyttä totta? Vai oletko kenties itse ukrainalainen?

Eri

Vierailija
10/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän rotan suoltama paska ilmiannettu. Ketju poistuu.

wää ei ukrainalaiset voi tehdä mitään pahaa wää äiti auta

Vierailija
11/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt tietoa heidän kansalaisuudestaan.

Vierailija
12/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat suomeen lonnineet rintamakarkurit pääsevät kohta jo eläkkeelle !

Vierailija
13/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musliminaiset eivät ole yöllä humalassa baareissa ja vieraiden miesten mukana? Miksi suominaiset ovat jatkuvissa vaikeuksissa.

Vierailija
14/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö nimestä tunnista? Oleksandr Hupalo

Vierailija
15/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti haukutaan r*ssäksi kun sanoo jotain negatiivista rakastamastasi Ukrainasta? Ihan suomalaisia tässä kuule ollaan, ainakin minä. Nyt opit jotain uutta lapsipieni, että muutkin kuin r*ssät voivat olla kriittisiä Ukrainan suhteen. Pitäisikö sinunkin edes lukea uutinen joka oli ihan täyttä totta? Vai oletko kenties itse ukrainalainen?

Eri

Juu, hyvin on tiedossa että löytyy myös mitätön kourallinen supisuomalaisia rysssssssän kätyreitä, yleensä luku- ja kirjoitustaidottomia VKK-apukoululaisia. Samoja Igoreja olette myös te, herranne Putinin asialle.

Vierailija
16/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ajan sitä mieltä, ettei nuo oleryssiä kummempia, tänne tulevat loisimaan, vaikka voisivat rakentaa maataan. Toki tulevat kun otetaan, muualla ei todellakaan olla yhtä avokätisiä.

Vierailija
17/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa mainitut nimet viittaa vahvasti kyseiseen suuntaan.

Vierailija
18/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Juu, hyvin on tiedossa että löytyy myös mitätön kourallinen supisuomalaisia rysssssssän kätyreitä, yleensä luku- ja kirjoitustaidottomia VKK-apukoululaisia. Samoja Igoreja olette myös te, herranne Putinin asialle.

Mene hoitoon, tuo venäjäpyskoosisi kuulostaa jo huolestuttavalta.

Vierailija
19/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osuus tilastoissa: Vaikka ukrainalaiset ovat nykyään yksi Suomen suurimmista ulkomaalaisryhmistä, heidän osuutensa seksuaalirikosepäilyistä on pysynyt erittäin pienenä verrattuna moniin muihin ulkomaalaisryhmiin.

Verrattain matala rikostiheys: Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin sekä Tilastokeskuksen mukaan seksuaalirikollisuus painottuu tilastollisesti tietyistä muista maanosista (kuten Afrikasta ja Lähi-idästä) tuleviin henkilöihin, kun taas ukrainalaisten rikollisuus on lähempänä kantaväestön tasoa.

Viharikosten kohteena: Sen sijaan tilastot osoittavat, että ukrainalaiset ovat itse kohdanneet merkittävissä määrin viharikoksia Suomessa, usein siksi, että heidät on erehdyksessä luultu venäläisiksi. 

Vierailija
20/20 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut koko ajan sitä mieltä, ettei nuo oleryssiä kummempia, tänne tulevat loisimaan, vaikka voisivat rakentaa maataan. Toki tulevat kun otetaan, muualla ei todellakaan olla yhtä avokätisiä.

Tämä. Samaa sakkia ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi