🚨 HANTAVIRUS: Kahdella amerikkalaisella ja yhdellä ranskalaisella on se.
Suomalaisten ei tarvii mennä karanteeniin eikä THL suostu kertomaan missä päin suomea asuvat.
https://www.independent.co.uk/news/world/europe/hantavirus-outbreak-cru…
Kommentit (60)
Hmmm. Kaikki saivat negat ja nyt kolmella onkin se.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kaikki saivat negat ja nyt kolmella onkin se.
Uskottava lähde?
Mutta kaikki noista laivalla olleita, eli tartuntalähde on siellä.
Onko nämä nyt sitten kaikki 8 alkuperäistä sairastujaa edelleen. Eli nyt on 8/8. Tämän jälkeen taudin pitäisi alkaa pysähtymään?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä nyt sitten kaikki 8 alkuperäistä sairastujaa edelleen. Eli nyt on 8/8. Tämän jälkeen taudin pitäisi alkaa pysähtymään?
Mitä ihmettä selität?
Venäläiset käyvät argentiinassa synnyttämässä koska siten saavat maassaololuvan. Venäjällä on syntyvyys laskussa. Argentiinassa tarttuvaa hantavirusta ei ole ollut 30 vuoteen. Näyttää siltä että tuo virus on KGB:n sijoittama, juurikin turistiin eikä köyhälistöön, jotta maastapako loppuu ja sotilaita synnytetään venäjälle eikä argentiinaan. Liikaa yhteensattumia jotta olisi sattumaa.
Tällainen tieto leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä nyt sitten kaikki 8 alkuperäistä sairastujaa edelleen. Eli nyt on 8/8. Tämän jälkeen taudin pitäisi alkaa pysähtymään?
Mitä ihmettä selität?
Kun uutisoitiin, että on 8 ihmistä jotka oireilee joiden joukossa oli se ornitologi vaimoineen. Oliko alkuun tosiaan, että heistä osa oireiden perusteella luokiteltiin todennäköisesti sairastuneiksi ja nyt se olisi sitten varmistunut kaikkien osalta
Vierailija kirjoitti:
Uskon, kun YLE kirjoittaa.
Fem franska kryssningsresenärer i strikt karantän efter symptom på evakueringsflyg
Frankrikes premiärminister meddelar att en person uppvisat symptom på hantavirus under evakueringen från Teneriffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kaikki saivat negat ja nyt kolmella onkin se.
Uskottava lähde?
https://www.forbes.com/sites/maryroeloffs/2026/05/10/us-passenger-tests…
Etelä vai Pohjois-Amerikkalaisella?
Pari ihmistä kipeenä maailmalla ja ihmiset panikoi🤣
miksi tapaus nousi mediaan juuri nyt,
miksi tartunta löytyi kansainvälisestä matkailuketjusta eikä paikallisesta köyhästä väestöstä,
voisiko tautouutisointi vaikuttaa matkustamiseen Argentiinaan,
ja miksi ihmisestä ihmiseen leviävä Andes-hantavirus nousi uudelleen otsikoihin juuri kun Argentiinan venäläissyntyinen synnytysturismi on ollut poliittinen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä nyt sitten kaikki 8 alkuperäistä sairastujaa edelleen. Eli nyt on 8/8. Tämän jälkeen taudin pitäisi alkaa pysähtymään?
12 varmistettua + epäilyjä yhteensä. 13 jos lasketaan se lentoemo joka negasi. Sekin voi vielä muuttua posariksi.
Ei mitään hätää sanovat päättäjät ja viruksien asiantuntijat, samaa höpinää kuuli kun korona oli vain Kiinan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Pari ihmistä kipeenä maailmalla ja ihmiset panikoi🤣
Olisko sulla hetki aikaa tutustua miten korona alkoi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari ihmistä kipeenä maailmalla ja ihmiset panikoi🤣
Olisko sulla hetki aikaa tutustua miten korona alkoi...
Naurahdin muotoilullesi, sivusta
Tottakai kyseinen virus leviää jos se tarttuu ihmisestä ihmiseen, esim matkailun kautta.
Yleensä asunnottomat oireilevat ensimmäiseksi eivätkä rikkaat turistit ja ornitologiy
Suomalaiset ei saa virusta.
Saako uus-suomalaiset, vai onko immuniteetti ainoastaan kantiksilla ??????????????
Uskon, kun YLE kirjoittaa.