Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi parisuhteesta lähteminen olla nii helvetin vaikeeta...

Vierailija
12.05.2007 |

Mä en jaksa enää.. en oo aikoihin jaksanu.. en silti vaan itelleni voi myöntää tappiota.. Mies TAAS dokaamassa eikä vastaa puhelimeen, enkä tiedä tuleeko kotiin yöksi... on jättänyt (6vuoden aikana 3 kertaa tulematta kotiin). Ahistaa jo valmiiksi kun tietää että tuo pieni 3,5 vuotias sinisilmä tulee heti aamulla kysymään että missä isi on... tuntuu niin pahalle.. kiva fiilis olla täällä yksin keuhkoputken tulehduksessa 3,5v ja 6kk myös nuhaisten lasten kanssa ja miettiä missä se isi nyt mahtaa olla.. mies on kännissä tosi v-mäinen ja kusipää ja siis ihan tahalleen saattaa olla tulematta kotiin kun sitä kuulemma vituttaa kun soittelen sen perään... on kuulemma ihan normaalia että jää työpaikalle jätkien kanssa saunailtaan ja mä en saisi valittaa/soitella... miksi VITUSSA KESTÄN TÄTÄ.. ENKÄ PÄÄSE POIS TÄSTÄ helvetistä...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedätkös mitä: ansaitset parempaa. Oikeasti. Pärjäät yksinkin, lapsetkin näkevät varmasti isäänsä vaikka lähtisit jne.

Katso aamusta itseäsi peiliin ja mieti, oletko valmis enää jaksamaan tällaista?

Itse erosin vuosia vuosia sitten tuurijuopusta kun totesin, etten tosiaan ole valmis. Vaikka suretti ja itketti silloin, katunut en ole.

Vierailija
2/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä... ja aivan hirveeltä tuntuu. oon valvonut koko yön.

ois kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi enemmän

Vierailija
4/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä vastaa sen pomokaan... muiden duunikaverien numeroa ei ole... ottaa niin päähän... t. ap

Vierailija
5/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen.

Nyt vuosia myöten kadun päätöstäni ja kaipaan, oli elämäni mies.

Ja uusi mies harrastaa aina välillä samaa katoamista, huomaankin että ei se entisessä enää haittaisi, antaisin mennä kunnes aikuistuisi. Kun siinä kuitenkin oli muitakin puolia, aivan ihania sellaisia. Ei se ole siis niin yksioikoista mitä kannattaisi tehdä tuossa tilanteessa. Asumusero voisi herätellä miehen...mutta älä luovu hänestä jos todella Rakastat. Uutta Rakkautta voi olla vaikeampi löytää kuin ajattelee...

Vierailija
6/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä... ja vituttais lähtee tästä kämpästä (joka on miehen nimissä) kun on kivat naapurit, hyvät yhteydet kaikkialle ja sukukin lähellä :( t. ap

Vierailija
7/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ryyppäillessä menee pari-kolme päivää ihan helposti. Ja jos nyt katson tilannetta taaksepäin, niin huomattava alamäki menossa...

Vierailija
8/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on tullut häntä koipien välissä kotiin... mut nyt en tiedä... ärsyttää kun ei mitään hajua koko miehestä... vituttaa :( Katuuko teidän muiden miehet sitten selvimpäin tekosiaan? t. ap

Vierailija
9/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAno tulevansa ku tulee. Todella reilua meininkiä.

Mulla sentäs mies vastaa teksteihin. Mun puolesta kyllä pysykööt pois ku on kännissä, ei lasten tarvi nähä ja kärsiä.

Minä itse kärsin lapsena ku isä joi.

On tää elämä niin pirun vaikeeta. Mitäs jos me naiset tehtäs noin miehille??

Vierailija
10/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin vaikeaa, lähtö siis. Ja säälittää niin lapsi, joka rakastaa isia kauheasti ja kaipaa aina.

Vierailija
11/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin rehellisesti etten tiedä. Ja se riitti.

Tyttö varsinkin on aivan isintyttö. Ja kyllä poikakin kaipaa isiä usein.

Mutta minkäs teet ku viinan himo on ni pitää mennä. Olen itse valvonut jo vuorokauden, eikä tietoa milloin pääsen nukkumaan. Reilua eikö??

Pakko jotenkin jaksaa lasten kanssa iltaan.

Vierailija
12/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kadoksissa" . Ja mä ihmettelen kotona et käynkö ostamassa raskaustestin vai en. Pari vuotta ollaan yritetty lasta ja nyt kaikki oireet viittaa siihen et olen raskaana.

Vierailija
13/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katosi yöksi riidan päätteeksi. Se mikä meillä auttoi miestä ymmärtämään että en katsele moista oli asumisero.

Tuollainen katoilija pitää sinua vain itsestään selvyytenä ja kun annat niin tehdä meno vain pahenee.

Paremmin jaksat lasten kanssa kun lähdet. Joko mies pelästyy tai hakeutuu jonkun toisen kiusaajaksi mutta oikeasti olosi paranee.

Vierailija
14/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka mies tajuais ettei oo kiva odotella tietamatta?

En kyl tajua miks ap valvonut koko yon? enka ymmarra peraansoittelua jos siita ei ole mitaan hyotya, tulee vaan itse kiukkuisemmaksi.

Vierailija
15/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on niin pieni asunto. Menisin muuten samantien ja oisin ilmottamat kaikesta.

Täydessä kännissä soitti äsken. Kannattaako tällästä jatkaa??

Kellään kokemuksia??

Vierailija
16/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa joka viikko 24 tölkkiä olutta. Juo ne sitten vapaapäivinä 2-3 päivän aikana. Juo pitkin päivää, ei ole silmiinpistävästi humalassa. Minusta tuo on ongelma, miehen mielestä ei, kun ei ole lasten nähden " epäkunnossa" . Inhoan sitä, että haisee aamusta iltaan kaljalle. Inhoan sitä, ettei ole koskaan ajokunnossa. Inhoan sitä, ettei me käydä missään silloin kun miehellä on vapaata. Inhoan sitä, että lapsille tulee sellainen mielikuva, että tuo on ihan normaalia vapaapäivien viettämistä. Ja nyt olen alkanut ajatella, että me ei siksi käydäkään missään, että mies saisi vapaasti lipittää kaljaa. Miehen mielestä ei kylästellä tai käydä missään siksi, kun hän on viikot töissä eikä vapaalla JAKSA ja on oikeus käyttää vapaat miten huvittaa.

Vierailija
17/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni hermostuisi, jos vahtisin häntä kuin äiti vahtii lasta. Normaalia se on, että jää työkavereiden kanssa joskus. Saattaa olla, että jää juuri sen takia, että sinun vahtimisesti ärsyttää.

Jos nyt annat hänen jäädä kavereiden kanssa, etkä soittele perään, niin varmasti tilanne muuttuu. Hän tulee itse soittamaan tai kotiin ajoissa. Yhden tai kaksi kertaa hän tekee entiseen tyyliin, mutta kun huomaa, että sinä olet muuttunut, mieskin muuttuu. Kokeile, niin näet!

Vierailija
18/18 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen antanut olla. Mikä helvetin oikeus miehillä on muka mennä ja olla ilmottamatta???? Kysyn vaan.

Miestäni en vahdi, aikuinen on ja tehkööt omat päätökset olen sanonut sen hänelle. Ja myös hänen pitää sitten suoda minulle samat asiat. Minua ei kiinnosta ikuisesti katsella tällästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi