Helposti syö levyllisen fazerin sinistä vartissa
En varmaan ole ainoa joka tuon pystyy tekemään. Ja ei, en ole ylipainoinen. Tykkään vaan suklaasta.
Kommentit (22)
Olenkohan ainoa joka ei pidä Fazerin sinisestä. Kokonaisen suklaalevyn pakkosyöminen olisi minulle kidutusta.
siksi en ostakaan kuin harvoin, kun tiedän, ettei se säily
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa joka ei pidä Fazerin sinisestä. Kokonaisen suklaalevyn pakkosyöminen olisi minulle kidutusta.
Kukaan tuskin pakottaa?
Vierailija kirjoitti:
siksi en ostakaan kuin harvoin, kun tiedän, ettei se säily
En osta lainkaan, ihan sama syödä leipää, koska suklaan syö niin nopsaan. Ei ehdi edes nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla noin kauan menee? Vartissa syö 2 levyä.
Syö sitten kaksi👍
Toukokuun loppuun päättyy, kesällä ei maistu ja sulaakin herkästi, vasta sitten syksymmällä kun illat pimenee alkaa uusi suklaakausi.
fazerin veristä sitissä syö helposti levyllinen, levytön varmaan ei.
Minulla yksi levy kestää puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
fazerin veristä sitissä syö helposti levyllinen, levytön varmaan ei.
Anteeks mutta nyt en ymmärrä mitä yrität sanoa?
Harmittaa kun en nuorempana syönyt vieläkin enemmän herkkuja kun se ei vielä näkynyt painossa. Nykyään ei todellakaan kannata enää syödä niitä määriä tai en mahtuisi housuihini.
en pysty syömään suklaata ollenkaan. Ostin tummaa suklaata, että saisin magnesiumia ja söin 2 palaa, ei pysty enempää. Loppu on ollut nyt kevään tuolla kaapissa. en ole noin 15 vuoteen sitä ennen syönyt suklaata. Karkkia kyllä syön.
Vierailija kirjoitti:
en pysty syömään suklaata ollenkaan. Ostin tummaa suklaata, että saisin magnesiumia ja söin 2 palaa, ei pysty enempää. Loppu on ollut nyt kevään tuolla kaapissa. en ole noin 15 vuoteen sitä ennen syönyt suklaata. Karkkia kyllä syön.
Tumma suklaa onkin pahaa.
Hyvin pystyn. Mutta enää en syö, näkyy vyötäröllä vaikka nuorempana ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi levy kestää puoli vuotta.
Mitaliako olet vailla?
Mä en saa alas kuin 1 palan! Syön vuodessa ehkä yhteensä 3 palaa f. sinistä
En katso kellosta missä ajassa syön suklaalevyn. Nopeasti se tuntuu katoavan vaikka imeskelisi jokaisen palan. Joskus tuntuu että riittää kun katsoo suklaata niin se alkaa kadota.
Tulee niin kaamea olo fyysisesti, ettei pysty. Eikä siis vatsasta ole kyse. Toiset pystyy minä en.
Olen normaalipainoinen minäkin, eikä kestä noin pitkään yksi levy täällä. Perään tosin syön heti jotain suolaista, vaikka juustoa, ison määrän, toki kunnon ruoka ennen näitä jo syöty. Ja salmiakkia päälle.
No kevyesti syö yhden levyn vartissa. Päälle kuumaa teetä. Njam! Siksipä en ostakaan enää suklaata. Vain silloin kun joku tarjoaa ilmaiseksi tai pikkurahalla eli alle eurolla (joskus k kauppias tarjoaa tai saa fiksuruoasta).
Miten sulla noin kauan menee? Vartissa syö 2 levyä.