Jos miehesi olisi pettänyt sinua satunnaisen yhden illan seuran kanssa, haluaisitko tietää siitä?
Kommentit (42)
26:
- Sukupuolitaudit / Mitä jos kondomista huolimatta sairastut miehen tartuttamana esim. klamydiaan?
mieheeni ihan täysin.
JOS on pettänyt, niin tiedän, että se on ollut sitten täysi " vahinko" .
Ennen olisin ollut kanssa sitä mieltä, että suhde heti poikki.
Nykyään kun tajuan miten meillä miehen kanssa seksi ei toimi yhtään niin ei se olisi niin kamala asia jos mieheni saisi nauttia oikeasti jonkun toisen naisen kanssa seksistä, siis ei rakkaudesta.
Omalla kohdallani myös, joskus jopa mieitin tätä tosissani kun seksi meillä tökkinyt suhteen alusta alkaen mutta muuten menee hyvin.
Ei se yksi lapsi näiden viiden lisäksi enää paljon pesää pienennä.
Jos tulisi tauti, niin sanoisin että onpas huono tuuri käynyt koko perheelle... ja klamydia paranee antibiootilla.
Ja kondylooma on joka tapauksessa noin 90 % aikuisista jo valmiina.
Ja HIV jos iskisi, niin sanoisin että todella huono tuuri. Voishan sitä jäädä autonkin alle (ja olisi todennäköisempää).
Taudit voivat siis tarttua, vaikka käyttäisikin ehkäisyä, ja aina ehkäisy voi pettää eikä sitä välttämättä edes huomaa. (varsinkin jos mies on " hulluna humalassa" )
Ja jos mies on kovin kännissä, niin muistaako hän käyttää kumia? Ja uskooko hän, jos " vahinko" vauvalle isää etsivä nainen sanoo syövänsä pillereitä?
Aikamoisille riskeille monet antaisivat miehensä vaimon altistaa... Uskomatonta miten monet tahtovat ummistaa silmänsä ja suoraan sanoen sanovat että " Kulta, valehtele minut onnelliseksi!"
Edelleen, tahdon ehdottomasti tietää! Pettämisen voi antaa anteeksi, mutta petosta ei!
Eri asia, jos hänellä olisi suhde.
Aika rento katsantokanta muutenkin, luulenpa että ei ihan noin menisi tosiasiassa jos kuulisit että miehen pettämisen takia sinä, mies ja teidän nuorin lapsenne tulette kuolemaan AIDS:iin... :o/
Vierailija:
Ei se yksi lapsi näiden viiden lisäksi enää paljon pesää pienennä.Jos tulisi tauti, niin sanoisin että onpas huono tuuri käynyt koko perheelle... ja klamydia paranee antibiootilla.
Ja kondylooma on joka tapauksessa noin 90 % aikuisista jo valmiina.
Ja HIV jos iskisi, niin sanoisin että todella huono tuuri. Voishan sitä jäädä autonkin alle (ja olisi todennäköisempää).
Tässä oli kyse satunnaisesta uskottomuudesta, sen voisin kyllä antaa anteeksi. Sen sijaan rakkauteni loppuisi kyllä, jos miehellä olisi alkoholiongelma jota ei saisi kuriin, olisi väkivaltainen, tai muuten saamaton.
Tässä taas näkee kuinka moneen junaan meitä on.
Vierailija:
Ainoa asia johon minun rakkauteni loppuisi kuin seinään olisi uskottomuus!!!! Kaikenlaisen muun hairahduksen voisin antaa anteeksi, mutta en sitä.
Onko teistä uskottomuus normaalia/hyväksyttävää heikolle miehelle?
7.
Jos nyt pitäisi päättää, niin tahtoisitko tietää? Sairaudet, raskaudet jne. selviävät vasta sitten myöhemmin, jos selviävät.
Ja nykyisin HIV ei tarkoita kuolemantuomiota, vaan loppuiän hoitoa.
Kukaan ei ole täydellinen ja kännihairahdus on melko inhimillistä. Voisi sattua minullekin ja voisin kai siitä HIV:n saada jne.
Antaisin silti anteeksi miehelleni.
Eli nyt kun mietit noita mainitsemiani riskejä, tahtoisitko tietää vai et?
26
Vai käytkö vuosittain testeissä varmuuden vuoksi, koska et voi luottaa mieheesi?
26
Ja edelleen, auton alle jääminen on todennäköisempää kuin saada HIV mieheltä joka kerran kännissä pettää.
" En missään nimessä haluaisi tietää. Aikoinani sain tietää silloisen mieheni satunnaisesta kännihairahduksesta. Vaikka muuten mies oli mitä kunnollisin ja katui tekoaan syvästi, mietin tuota tapahtumaa pari vuotta. Seksi ei sujunut, läheisyyskään ei onnistunut ja aina epäilin kaikkea. Silloin ja nyt olen sitä mieltä, että satunnaisia pettämisiä ei koskaan tulisi tunnustaa eikä niiden koskaan tulisi mitään kautta tulla kumppanin tietoon."
Pettäjän pitäis kantaa huono omatuntonsa itse ja kärsiä, eikä ladata tuskaa syyttömän puolison päälle. Meillä suhde päättyi tämän pettämisen takia, " joka ei merkinnyt mitään" .
Erheen voisin hänelle antaa anteeksi, mutta tieto siitä varmasti vaikuttaisi suhteesemme jotenkin. En jaksa uskoa, että positiivisesti.
En usko, että mieheni hevillä minua pettäisi. Mutta sen verran on elettyä elämää takana, että 100% varma ei voi ikinä olla.
Anteeksi antamisen taito, on yksi näitä elämän kipupisteitä, jonka opettelun minä ainakin koen tärkeäksi.
Elämässä on (ainakin minulla ollut) suurempiakin ongelmia kun miehen (potentiaalinen) yhden illan pettäminen. En välttämättä laittaisi häntä kävelemään sen takia. Ei yksikään parisuhde oli täydellinen, virheitä sattuu meille kaikille. Jos mieheni lähtisi vieraisiin, niin varmasti meidän parisuhteessa ei kaikki olisi silloin kohdallaan. Joten ' syytä' olisi varmaan itsessänikin. Tai sitten ei. :-)
Meillä anteeksianto tarkoittaa sitä, että mokannut voi rehellisesti tunnustaa toiselle, tapauksesta riippuen selvitetään ja surraan asia yhdessä ja sitten annetaan anteeksi.
Eihän siinä mitään anteeksiantamista voi harrastaa, jos toinen ei ensin tunnusta!
Vierailija:
Erheen voisin hänelle antaa anteeksi, mutta tieto siitä varmasti vaikuttaisi suhteesemme jotenkin. En jaksa uskoa, että positiivisesti.En usko, että mieheni hevillä minua pettäisi. Mutta sen verran on elettyä elämää takana, että 100% varma ei voi ikinä olla.
Anteeksi antamisen taito, on yksi näitä elämän kipupisteitä, jonka opettelun minä ainakin koen tärkeäksi.
Elämässä on (ainakin minulla ollut) suurempiakin ongelmia kun miehen (potentiaalinen) yhden illan pettäminen. En välttämättä laittaisi häntä kävelemään sen takia. Ei yksikään parisuhde oli täydellinen, virheitä sattuu meille kaikille. Jos mieheni lähtisi vieraisiin, niin varmasti meidän parisuhteessa ei kaikki olisi silloin kohdallaan. Joten ' syytä' olisi varmaan itsessänikin. Tai sitten ei. :-)
Vierailija:
osata antaa anteeksi ja unohtaa, enkä ole mikään lammas vaan osaan lukea mieheni ajatuksia ja tietäisin kyllä miltä hänestä itsestään tuntuu..
Seksi testatun puolison kanssa on täysin turvallista, paitsi jos toinen pettää.
silloin oltas jo niin kaukan siitä mistä alunpitäenkin on sovittu yhteen mennessä, hän ei enää olisi se mies johon aikoinaan rakastuin.
Minä en välttämättä edes tarvitse miestä, olen aika itsenäinen ja hyvintoimeen tuleva nainen, jolla on elämässä muutakin kuin vain mies.
Jos mies ei enää olisi sitä mihin hänessä alunpitäenkin rakastuin, siis luotettava, periaatteen mies, niin miksi jatkaisin suhdetta jos se ei riittäis hänellekkään enää, mitä järkeä siinä olisi?
Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoihin ihmisisuhteisiin.
Te jotka ette tahtoisi tietää, oletteko miettineet ihan loppuun asti..?
JOKAISESSA yhdynnässä on olemassa riski näihin kaikkiin:
- Raskaus / Mitä jos esim. teidän perinnönjaossanne lapsenne menettää kodin koska mieheltä löytyykin yhtäkkiä " ylläriperijä" ? Onko teidän bundjettinne sellainen, että voitte hyvillä mielin maksaa kymmeniä tuhansia euroja yhdenillan suhteesta tulleelle lapselle?
- Sukupuolitaudit / Mitä jos kondomista huolimatta sairastut miehen tartuttamana esim. klamydiaan? Se voi olla täysin oireeton, ja selviää vain jos menee testeihin. Tiesitkö, että hoitamattomana se aiheuttaa lapsettomuutta? Entäpä kondylooma ja kohdunkaulansyöpä? Oletko valmis kestämään sen? Entä vuosikausia oireettomana pysyvä AIDS? Raskausaikana se voi tarttua myös lapseesi, otatko sen riskin?
Minusta kertomisen aiheuttama paha mieli on aika pientä verrattuna riskeihin, joita kertomatta jättäminen tuo...