Kuinka äitienpäivä meni? Oliko mies humalassa, lapset mököttivät huonessaan ja koira söi kakun. Joka oli sekin vääränlainen.
Nyt kertomuksia elävästä elämästä. Siitä millainen oli oikea äitienpäivä kaiken sen kiiltokuvamaisuuden takana.
Kommentit (27)
Heräsin yksin sairauskohtaukseen enkä ole saanut lahjoja, lapset eivät ole käyneet edes kylässä. Olen itkenyt koko päivän ja miettinyt, että olisi ehkä parempi olla olematta elossa.
Humalainen koira söi miehen ja lapset :(
Vierailija kirjoitti:
Miten niin meni? Klo on vasta noin 14. Mä vasta odottelen äitienpäivän juhlijoita meille klo 15.
Vastaa sitten kun aika on. Vai odotammeko aina iltaan että säkin kerkeet mukaan? ei ap.
Vastailkaapa tunnelmianne. Älkää antako noiden joidenkin provovastusten häisitä. ei ap.
Aamulla ennen kasia laitoin omalle äidille onnitteluviestin ja omat lapset lähetti viestit tunnin sisään! Yleensä ollaan äidilläni kaikki mutta tänä vuonna minulla ei aika eikä puhti riitä, ollut vähän terveysreistailuakin. Lisäksi osa lapsista maailmalla pitkälläkaukana.
Miehen kanssa puuhailtu kevättöitä sen verran kuin olen jaksanut ja pakko vaan huilailla kun ei jaksa enää. Tosi hyvä ettei tarvitse poistua kotoaan ja pääsee pötköttämään heti kun tahtoo.
Lahjoja ei ollut enkä minä niitä kaivannutkaan. Kalakeiton tein ruuaksi. Ollaan molemmat tiukalla dieetillä niin ei kakkujakaan ole. Kaikki on muuten hyvin tänä äitienpäivänä, mutta terveyshuolet vähän hankaloittaa olemista. Mies ei ole mokaillut millään tavalla.
Kivasti meni. Meillä oli suunnitelmissa mun vanhempien kanssa, että menemme äitienpäivälounaalle yhteen ravintolaan. No, vanhempani ovat molemmat sairastelleet eivätkä olleet tänään ravintolakunnossa. Sanoin, että tehdään niin, että me tulemme heille ja minä hoidan ruokapuolen perheeni avustuksella. Niin tehtiin. Me teimme kahta erilaista keittoa ja britakakun, ja sitten syötiin ja kahviteltiin.
Kaksi neljästä lapsesta kävi. Tarjosin myohaisen lounaan ja toivat kakun tullessaan. Kolmas tulee illalla käymään, neljäs ei nyt päässyt, kun opiskelee 300 kilometrin päässä.
Sain lahjaksi kukan, suklaata ja likööriä. Ja nyt otin pienen maistiaisen niistä. Mies lähti jonnekin ja oon ihan itsekseni.
Vielä on tiskaamista ja järjestelemistä, kohta joku leffa katsottavaksi.