En saanut äitienpäiväonnitteluja keneltäkään
Puhumattakaan muistamisista. Lapsi on kaverillaan, lapsen isä asuu toisella paikkakunnalla eikä ole koskaan muistanut mitenkään muuten kuin valittamalla. Joskus oma äitini ja sisarukset ovat laittaneet viestiä, nyt eivät edes he. Tiedostan, että olen aiheuttanut tämän itse, olen tosi huono olemaan positiivisen huomion keskipisteenä.
Kommentit (25)
Hyvää Äitienpäivää Olet tärkeä ÄITI muista se aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin äitinä, olen saanut viestejä lapsiltani jotka ovat omillaan, en nyt mieheltä odota mitään kun en ole hänen äiti. Miksi lapsesi isän pitäisi sinua muistaa ?
Vaikkapa niin, että arvostaa lastensa äitiä ja näyttää myös mallia lapsille. Ehkä huolehtii, että saat hyvät juhlat ja lapsesi muistavat kunnolla.
Etkö ymmärrä lukea aloitusta ? Miksi miehen pitäisi tulla toiselta paikkakunnalta järjestämään exälleen juhlat kun lapsikin on kaverin luona ? Kyllä se lapsi oppii just siitä miten vanhemmat kohtelee omia vanhempiaan. Tämä ei ole opettanut edes itse lapselleen että äitien päivänä muistetaan äitiä
No mitä sä olet tehnyt väärin että olet tossa jamassa?
Ei äitiä kuoli,lapsia lapsenlapsia on.Yksi heistä muistaa lapsi,lapsenlapsi yleensä En nyt muutamaan vuoteen ole äipänpäiviä pitänyt,se on iso homma kokata 10nelle.Eihän mun pitäs..Sanoin taannoin on aikaa,juhlat on juhlittu.Ei meidän takia enää mitään.Joulukin loppuu..kaupallista turhanpäisyyttä nämä.Sain viestejä wupista sisko,ja yks ystävä.Lapsemme asuu kaukana,olen käymässä muualla