Olenko mulkku? Äitienpäivä eronneilla..
.. jälleen olen surullinen ja pettynyt etten ole minkään arvoinen lapselle ( 18 v.) . Saattaa huikata hyvää äitienpäivää ja siinä se. Ei kahvia,kakkua tai korttia. Itse saan ja olen aina saanut järjestää jotain jos lapsi sattuu edes olemaan luonani äitienpäivänä (viikko/viikko). Olen vihainen ja katkera isälleen ettei kehota muistamaan jotenkin. . Miten muilla lapset/kumppani huomio tai ei huomio? Muuttuuko tämä, kun lapsi vanhenee.Mikä fiilis teillä on jos ei huomioida mitenkään?
Kommentit (31)
Meillä lastenvalvojalla sovittu, että lapset tulevat la iltana äidin luokse, jos äitienpäivä osuu isän viikonlopulle. Samoin toimitaan isänpäivänä. Lapset ovat tehneet itse kortin ja monesti hakevat aamulla valkovuokkoja pihalta, niitä kun kasvaa kodin lähellä. Lasten isä ei ole minua koskaan muistanut mitenkään (esim. kukkia), ei yhdessä ollessa ja vielä vähemmän eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Itse saan ja olen aina saanut järjestää jotain jos lapsi sattuu edes olemaan luonani äitienpäivänä (viikko/viikko)."
Vuoroviikkoasuminen, ilman edes joustoa, aikuisella ihmisellä?
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
"Itse saan ja olen aina saanut järjestää jotain jos lapsi sattuu edes olemaan luonani äitienpäivänä (viikko/viikko)."
Vuoroviikkoasuminen, ilman edes joustoa, aikuisella ihmisellä?
Joo.lapsi ei ole ollut aina 18.
Olet mulkku. Hyväksy totuus. Kun olet sen tehnyt, voit esittää vaatimuksia lapsellesi. Mulkkuja äitejä on todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lastenvalvojalla sovittu, että lapset tulevat la iltana äidin luokse, jos äitienpäivä osuu isän viikonlopulle. Samoin toimitaan isänpäivänä. Lapset ovat tehneet itse kortin ja monesti hakevat aamulla valkovuokkoja pihalta, niitä kun kasvaa kodin lähellä. Lasten isä ei ole minua koskaan muistanut mitenkään (esim. kukkia), ei yhdessä ollessa ja vielä vähemmän eron jälkeen.
Ethän sä ole puolisosi äiti. Puoliso muistaa omaa äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Olet mulkku. Hyväksy totuus. Kun olet sen tehnyt, voit esittää vaatimuksia lapsellesi. Mulkkuja äitejä on todella paljon.
Kiitos. On jo parempi mieli, kun sai tämän purettua.
Miksi olet kasvattanut lapsen tuollaiseksi? Muistaako isänpäivää?
Vierailija kirjoitti:
Tyylitön otsikko
No voih:/
Vierailija kirjoitti:
Olen sillä tavalla outo äiti, että puhun lapsilleni. Kerron heille, millaisia toiveita minulla on vaikka mökkiviikonlopun tai äitienpäivän suhteen, asioista keskustellaan ja kas, mökillä kunnostetaan yhdessä terassia ja äitienpäivänä en saa kakkua tai korttia tai lounasta vaan saan sen, mitä toivoin eli äitienpäivätoivotuksen.
Vastaavasti lapseni voivat kertoa minulle, haluavatko synttärilahjaksi rahaa vai tavaraa, suunnttelevatko reissua mummolaan (jolloin voin laittaa mukaan viemiset ex-anopille, olemme hyvissä väleissä) jne. ja me kaikki olemme vallan tyytyväisiä, kun ei tarvitse olettaa, toivoa, kuvitella, epäillä ja valittaa, kun kaikki meni huonosti.
Puhumalla ja kysymällä selviää uskomattoman moni asia!
No löytyihän se tosiuhriutujakin palstalta. Että ihan puhutaan lapsille ja määrätään, mitä pitää tehdä, lapsilla ei mökilläkään ole hetken lepoa, kun supermamma määrää, että nyt korjaatte terassin.
Mökillä ollaan lepäämässä eikä raatamassa, ei ihme, että lapsesi aivät halua antaa sinulle äitienpäivälahjaa ja toivotuksetkin pitää erikseen etukäteen varmistaa, koska eihän ne muuten osaa olla minulle mieliksi.
Usko pois, anoppisi vihaa sinua!
Siis 18-vuotias vuoroasuu ja vanhemmat päättää, missä on viikonloput? Mulla oli jo oma koti tuossa vaiheessa.
Tyylitön otsikko