Miksi kaupassa ei ole hapankaalta?
Lähi-prismassa ei ole enää, oli aiemmin. Paska valikoima?
Kommentit (80)
Miksi kyselet täällä? Mikset kysy siltä teidän kauppiaalta / myymälänhoitajalta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet täällä? Mikset kysy siltä teidän kauppiaalta / myymälänhoitajalta?
Laitoin palautetta kaupalle viikko sitten, mutta eivät ole vastanneet mitään.
Ainakin tässä meidän nurkilla löytyy aivan jokaisesta kaupasta.
On myyty loppuun. Itse löysin Lidlistä punajuuri-hapankaalisalaatin joka muuten on namiskuukkelia.
Siksi koska ihmiset ovat sopuleita. Joku töktökissä kehui kuinka terveellistä hapankaali on ja typerykset yökkien syövät sitä.
Sama oli avokadon kanssa, vaikka pahaa oli piti syödä kun oli niin trendikästä.
Nuorisolla on jokin hapankaalivillitys menossa, jostakin luin.
a) Sitä löytyy lähes joka kaupasta
b) Sitä on helppo tehdä itse kotona
Hapankaalin kysyntä on niin suurta että kaikkiin kauppoihin ei riitä ainakaan Rasilaisen hapankaalia. Tilanne paranee vasta ensi syksynä kun tulee uusi kaalisato.
Aivottomat Tiktoktrendipellet rohmuavat sitä kiimaisina.
No. Kohta tulee uusi Trendi ja hapankaali saa taas olla rauhassa...
Vierailija kirjoitti:
Hapankaalin kysyntä on niin suurta että kaikkiin kauppoihin ei riitä ainakaan Rasilaisen hapankaalia. Tilanne paranee vasta ensi syksynä kun tulee uusi kaalisato.
No ei varmasti kaali lopu Suomesta. Pahimmassakin tapauksessa sitä voisi vaan tuoda ulkomailta lisää. Varmasti ruotsalainen kaali on ihan syötävää.
Ehkei Rasilainen ole saanut tänä vuonna riistettäviä orjatyöläisiä Vietnamista vaikka Satonen ja Marttinen kävivät henk. koht. niitä Vietnamin valtiolta kerjäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten Hapankaali oli nuorisolle Yök Yök. Mummojen ja Venäläisten kuvottavaa ruokaa.
Vähän kuin Läskisoosi nyt.
No ehkä joku Tiktokkilainen saa kohta Läskisoosista Trendin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska ihmiset ovat sopuleita. Joku töktökissä kehui kuinka terveellistä hapankaali on ja typerykset yökkien syövät sitä.
Hapankaali on terveellistä suolistolle eikä ole pahaa. Ei ole avokadokaan pahaa. Olen syönyt avokadoa monet vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten Hapankaali oli nuorisolle Yök Yök. Mummojen ja Venäläisten kuvottavaa ruokaa.
Vähän kuin Läskisoosi nyt.
No ehkä joku Tiktokkilainen saa kohta Läskisoosista Trendin.
Onhan täällä palstallakin vahvasti näkynyt tämä sekopäinen "eläinrasva on terveellistä elämän nektaria, kaikki kasviöljyt on tappavaa myrkkyä" trendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapankaali on terveellistä suolistolle eikä ole pahaa. Ei ole avokadokaan pahaa. Olen syönyt avokadoa monet vuosikymmenet.
Avokaadon viljely on resursseja vievää, kaali ekologisempaa.
On ainakin meillä.