Lue keskustelun säännöt.
Subjektiivinen päivähoito- oikeus
10.05.2026 |
Työskentelen päiväkodissa. Tässä on unohdettu lapsen oikeus elää muun perheen kanssa kotona ( äiti ja vauva, joskus isäkin kotona) Kesälomapäivystykseenkin tuodaan lapsia todella pitkiksi päiviksi, vanhemmat itse kotona, kesällä.
Kommentit (3)
Et taida olla päiväkodissa töissä kun et tiedä että päivähoitoa ei ole ollut moniin vuosiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu minkä ikäinen lapsi. Esim 4-5 v. hyötyy kaverien kanssa puuhailusta. Imettävän äidin ja vauvan kanssa voi olla aika tylsää.
Up