Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Edessäni on kulho kesän ensimmäistä raparperikiisseliä, koko mökissä tuoksuu raparperi
09.05.2026 |
Ihanaa, läpikuultavaa punertavaa ja kellarhtavaa makean kirpeää raparperikiisseliä!
Klimppinä kiisselissä raparperin paloja ja kiisselin pinnalle raastettu parmesaania!
Ihanaa on kesä ja meri ja raparperit (myös teessäni ui raparperin pala!)
Myös mehua kannattaa puristaa raparperista, ihanaa, elvyttävää maan omaa juomaa ja juurikastetta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla on Lidlin pepperoni- pitsa
Eikö aikanaan ollut omenaremmin kilpailijana raparperiremmejä, semmoisia punaisempia kuin omenaremmit?