Ruiskukka oli jo varattu, joten otettiin voikukka
Kommentit (52)
Rentun ruusu olisi sopinut paremmin. Viideltä saunaan ja kuudelta puntaan, sellainen on perussuomalaisen lauantai...
Vihreät vois laittaa lupiinin logoonsa. Kuvastaisi heidän politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät vois laittaa lupiinin logoonsa. Kuvastaisi heidän politiikkaa.
Hamppu olisi niille parempi.
Roskapuolueelle rikkakasvi on hyvä tunnus.
Sekä ruiskaunokki, että voikukka kumpainenkin rikkaruohoja. Kuvaa hyvin kumpaakin puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö persut verrannut työttömiä rikkaruohoihin🤔
Se oli Oululainen demarivaltuutettu joka lattekahvia valkeassa litkiessään tuumi ikkunan ohikulkevia vähäosaisia i h m i s s a a s t a k s i.
Kihhihhii...ympäristö- ja ihmisvihamielisimmät puolueet käyttävät sieviä kukkasia tunnuksinaan. Me ollaan niinku siis oikeasti söpöjä ja ihan vaarattomia, niinku. Sekä voikukka että ruiskukka on MONIVUOTINEN rikkakasvi, joka tuhoaa pellon, nurmikon, siis talouden moniksi vuosiksi eteenpäin.
Saa nähdä saako tämä hallitus aikaan yhtä tuhoisia ja pitkäaikaisia seurauksia maansa taloudelle kuin Thatcher ja Reagan aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekä ruiskaunokki, että voikukka kumpainenkin rikkaruohoja. Kuvaa hyvin kumpaakin puoluetta.
Hamppu sentään menee päähän.
- de gröna
Vierailija kirjoitti:
Kihhihhii...ympäristö- ja ihmisvihamielisimmät puolueet käyttävät sieviä kukkasia tunnuksinaan. Me ollaan niinku siis oikeasti söpöjä ja ihan vaarattomia, niinku. Sekä voikukka että ruiskukka on MONIVUOTINEN rikkakasvi, joka tuhoaa pellon, nurmikon, siis talouden moniksi vuosiksi eteenpäin.
Saa nähdä saako tämä hallitus aikaan yhtä tuhoisia ja pitkäaikaisia seurauksia maansa taloudelle kuin Thatcher ja Reagan aikoinaan.
Kiistattomasti suurimmat päästöt ja ekokatastrofit on aiheutuneet vihreiden puolueiden ansiosta. Ja ihmisvihamielisintä politiikkaa ajaa yksiselitteisesti maailman sosialistit.
Vierailija kirjoitti:
Riikka "Marie Antoinette" Purra: "miksi köyhät eivät syö voikukkia"
Sitähän hän kovasti propagoi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö persut verrannut työttömiä rikkaruohoihin🤔
Eli halveksivat omia äänestäjiään
Jospa sovitaan, että on. M52