Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruiskukka oli jo varattu, joten otettiin voikukka

Vierailija
09.05.2026 |

t. persut

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkakasvi kuvaa hyvin persuja. M52

Kehäkukka ei ole rikkakasvi, ääliö.

Jospa sovitaan, että on. M52

Vierailija
42/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentun ruusu olisi sopinut paremmin. Viideltä saunaan ja kuudelta puntaan, sellainen on perussuomalaisen lauantai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät vois laittaa lupiinin logoonsa. Kuvastaisi heidän politiikkaa.

Vierailija
44/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät vois laittaa lupiinin logoonsa. Kuvastaisi heidän politiikkaa.

Hamppu olisi niille parempi.

Vierailija
45/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapuolueelle rikkakasvi  on  hyvä tunnus.

Vierailija
46/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ruiskaunokki, että voikukka kumpainenkin rikkaruohoja. Kuvaa hyvin kumpaakin puoluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö persut verrannut työttömiä rikkaruohoihin🤔

Se oli Oululainen demarivaltuutettu joka lattekahvia valkeassa litkiessään tuumi ikkunan ohikulkevia vähäosaisia i h m i s s a a s t a k s i. 

Vierailija
48/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihhihhii...ympäristö- ja ihmisvihamielisimmät puolueet käyttävät sieviä kukkasia tunnuksinaan. Me ollaan niinku siis oikeasti söpöjä ja ihan vaarattomia, niinku.  Sekä voikukka että ruiskukka on MONIVUOTINEN rikkakasvi, joka tuhoaa pellon, nurmikon, siis talouden moniksi vuosiksi eteenpäin.

 

Saa nähdä saako tämä hallitus aikaan yhtä tuhoisia ja pitkäaikaisia seurauksia  maansa taloudelle kuin Thatcher ja Reagan aikoinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä ruiskaunokki, että voikukka kumpainenkin rikkaruohoja. Kuvaa hyvin kumpaakin puoluetta.

Hamppu sentään menee päähän.

 

- de gröna 

Vierailija
50/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihhihhii...ympäristö- ja ihmisvihamielisimmät puolueet käyttävät sieviä kukkasia tunnuksinaan. Me ollaan niinku siis oikeasti söpöjä ja ihan vaarattomia, niinku.  Sekä voikukka että ruiskukka on MONIVUOTINEN rikkakasvi, joka tuhoaa pellon, nurmikon, siis talouden moniksi vuosiksi eteenpäin.

 

Saa nähdä saako tämä hallitus aikaan yhtä tuhoisia ja pitkäaikaisia seurauksia  maansa taloudelle kuin Thatcher ja Reagan aikoinaan. 

Kiistattomasti suurimmat päästöt ja ekokatastrofit on aiheutuneet vihreiden puolueiden ansiosta. Ja ihmisvihamielisintä politiikkaa ajaa yksiselitteisesti maailman sosialistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka "Marie Antoinette" Purra: "miksi köyhät eivät syö voikukkia"

Sitähän hän kovasti propagoi. 

Vierailija
52/52 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö persut verrannut työttömiä rikkaruohoihin🤔

Eli halveksivat omia äänestäjiään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän