Kauanko jaksaisit miehen kanssa, joka ei vaan välitä toisen nautinnosta.
Olen moneen kertaan sanonut miesystävälleni, että en pidä hänen rakastelutyylistään.
Olen yrittänyt ohjata miestä niin, että molemmat nauttisimme, mutta hän toimii edelleen kuin teini tai pikajuosija. Ja tultuaan hän ryntää vessaan ja siitä omiin hommiinsa. Hänellä tuntuu olevan kova kiire laukeamiseen ja minä jään ilman. Tulee niin käytetty olo.
Nyt hän ehdottaa, että muuttaisimme yhteiseen asuntoon.
En halua, en tällaista elämää itselleni.
Kuinka kauan jaksaisitte odottaa, että hän oppisi ottamaan myös minut huomioon, vai pitäisikö vaan jättää suhde?
Kommentit (86)
Jos hän ole edes yrittänyt kehittyä tällä osa-alueella pyynnöistäsi huolimatta, niin jättäisin välittömästi.
Miksikäs narsisti siitä muuttuisi, todennäköisesti pahemmaksi menee vaan.
Kannattaa ottaa joku jolle ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai onko sinulle ap ulkonäkö numero 1?
Eräs naistenmies sanoi kerran: "miesten pitäisi kohdella naisiaan paremmin ettei näiden naisten tarvitsisi käydä vieraissa".
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut ajattelemaan että hän oppisi ottamaan sinut huomioon, kun ei se ole onnistunut tähän astikaan?
Naiset haluavat asioita jotka eivät ole heille hyväksi, vaikka tietäisivät niin haluavat silti.
Vierailija kirjoitti:
Eräs naistenmies sanoi kerran: "miesten pitäisi kohdella naisiaan paremmin ettei näiden naisten tarvitsisi käydä vieraissa".
Miksi tarvitsisi käydä vieraissa, heillähän on se tuttu naistenmies.
Ei tarvitse tuollaista sietää yhtään minuuttia. Ei siis edes aktin loppuun.
En ymmärrä miksi sinä roikut hänessä vielä nyt????
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tuollaista sietää yhtään minuuttia. Ei siis edes aktin loppuun.
En ymmärrä miksi sinä roikut hänessä vielä nyt????
Koska se on komea ja kiltti.
Jätä kelvoton mies tai ryhdy pihtaamaan. Oikein kunnolla. Ehdoton ei seksille, josta ei itse saa mitään.
Ei kannata, ei se muuru. Minun ja mieheni seksi on 2-5min jyystöä ja hän tulee ja siinä se...
Vierailija kirjoitti:
Jätä kelvoton mies tai ryhdy pihtaamaan. Oikein kunnolla. Ehdoton ei seksille, josta ei itse saa mitään.
Tuolleen jää helposti kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, ei se muuru. Minun ja mieheni seksi on 2-5min jyystöä ja hän tulee ja siinä se...
Säälittävää.
No en hetkeäkään. Se, että välittää toisesta ja haluaa tämän parasta, on ehdoton minimivaatimus ihmissuhteelle. Mitä järkeä siinä muuten on?
Olet varmaan ottanut huomioon, että tuosta hommat ei lähde kuin alamäkeen? Jos partneri ei edes tuon vertaa yritä niin miksi sinäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolleen jää helposti kokonaan ilman.
No jäähän ap ilman nytkin. Säästyy nylkytykseltä.
Mikä saa sinut ajattelemaan että hän oppisi ottamaan sinut huomioon, kun ei se ole onnistunut tähän astikaan?