Kuinka rikkaita te olette
Tai miten arvuutatte asumiskulut vs. Tulot?
Mikä on kipurajana asumiskuluihin.? Ilmoittakaa oma osuutenne, jos jaatte sen jonkun kanssa.
Ei mitään saivarteluja siitä, että riippuu mitä silllä saa vaan vasn nyt kyseessä ehdotonta ylärajaa minkä olette valmis maksamaan, olettaen että tietenkin asunto on mieluisa muutenkin.
Halvempia tietenkin löytyy mutta ehkä sitten vaatimattomampia, mutta turha kysellä niistä tai pitäisi kysyä toisinpäin: Jos haluat maksaa mahdollisimman vähön, mitkä on minimi vaatimukset kuitenkin asunnolle?
Lähdetään tuolla kipurajalla ensin.
Kommentit (9)
Mulle on 1000€ (lapsia on)
Sama summa sekä työttömönä että työssäkäyden.
Tuon lisäksi ei mitään muita pakollisia isoja kuluja kuten auto.
Asunto on kehä 3 sisällä oleva omakotitalo pihalla maksoi mitä maksoi
Oma uusi talo ja tilillä 1.1m€. Elän hiljalleen.
N53
Mitä lasketaan asumikuluihin? Sanoisin itse että korkeintaan 300e, jos ajatellaan omaa osuutta eli per naama. Lasken tähän mukaan hoitovastike, vesi ja sähkö.
Olen DI se riittänee kommentiksi tähän.
Oma vaatimaton talo keskellä metsää on 6 ha tontilla. Ei ole juoksevaa vettä eikä sähköliittymää. Aurinkopaneelit on ja agregaatti. Talolla ei ole mitään arvoa kun lähimpään naapuriin 20 km ja kauppaan 60 km. Säästöjä kertynyt jonkun verran kun elämisen kulut niin pienet.
Vierailija kirjoitti:
Olen DI se riittänee kommentiksi tähän.
Riittänee toki. Kai olet muuten terve?
En yhtään taloudellisessa mielessä, monessa muussa mielessä kyllä. Minulla on kaksi aikuista upeaa lasta sekä todella ihana työ lasten parissa erityisopettajana.