Miksi jätetyt naiset alkavat laihduttamaan
Kommentit (92)
Joki nim imerkki uskovainen mies on tällä pasltalla joitain kertoja esittänyt (ei väittänyt omakseen) minusta hyvän avanhan sanonnan, jonka mukaan: erotessaan nainen löytää itsensä, kun taas mies löytää uuden naisen.
Niin naiset kuin miehet laihduttaa erottuaan. Sinkkumarkkinoilla pitää olla fit eikä fat!
Aika harva nainen tulee jätetyksi. Vaikka (avioeroa) hakenutta sukupuolta ei tilastoida, tutkimuksissa on havaittu, että päätös erosta ja sen aloittaminen on usein naislähtöistä, mutta tarkkaa valtakunnallista prosenttiosuutta tästä ei virallisissa rekisteritiedoissa ole. Lähde: Tilastokeskus
Suru ja ikävä vievät ruokahalun. Liikuntaa voi tulla enemmän, jos yrittää sen avulla saada ajatuksia muualle.
Juu, eihän mies naista voi jättää.
Oletan että samasta syystä, kuin miksi minä aloitin laihduttamaan ja käymään taas punttisalilla eron jälkeen.
T. M40
Laihtuuhan siinä kun mies ei enää tuokkaan ruokaa pöytään.
Yrittävät nostaa pisteitään parisuhdemarkkinoilla
Mies lihottaa jotain toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Yksin ei tule syödyksi niin paljon kun kumppanin kanssa. On vapaampi aikataulullisesti liikkumaan jne. Automaattisesti kilot karisee.
Niin toki ja kysehän ei suinkaan ole mistään epätöivosta että pitäisi uutta urosta alkaa houkuttelemaan timmimmällä rungolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin ei tule syödyksi niin paljon kun kumppanin kanssa. On vapaampi aikataulullisesti liikkumaan jne. Automaattisesti kilot karisee.
Niin toki ja kysehän ei suinkaan ole mistään epätöivosta että pitäisi uutta urosta alkaa houkuttelemaan timmimmällä rungolla
Tutkitusti naiset pärjäävät sinkkuna monin verroin paremmin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta säkin, niin ei tarvii ihmetellä.
Mutta eihän se vastaa kysymykseen. Olen jo laiha
Oisko sama syy kuin mulla erään ahdistavaksi muuttuneen ystävyyssuhteen jälkeen?
Eli kun pääsin ahdistavasta ystävyyssuhteesta eroon, loppui tarve paniikinomaiselle karkin mässyttämiselle.
Väärä seura vie ilon, ja saa tarttumaan pakonomaisesti esim. ruoan ahmimiseen tai muuhun itsensä turruttamiseen. Ruutu + ruoka voi olla monilla. Lamaantuneena mässää, kun seura ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihtuuhan siinä kun mies ei enää tuokkaan ruokaa pöytään.
Eikös se Suomessa ole 50/50 kulut, ja mies syö ruoista 70%?
Suomessa naiset käyvät töissä, joten miten heillä yhtäkkiä on niin vähän rahaa ruokaan, että sen puutteesta laihtuvat? Kun saavat vielä ne palstan jättielaritkin, pelkästään itselleen.
Kyllä naiset on sitten säälittäviä selityksineen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, onneks ykskään sinkkunainen ei ole ylipainoinen...
Onneksi kukaan sinkkumies ei ole....eikun 3/4 miehistä on ylipainoisia...HUUUUPS!!!
Vierailija kirjoitti:
Oisko sama syy kuin mulla erään ahdistavaksi muuttuneen ystävyyssuhteen jälkeen?
Eli kun pääsin ahdistavasta ystävyyssuhteesta eroon, loppui tarve paniikinomaiselle karkin mässyttämiselle.
Väärä seura vie ilon, ja saa tarttumaan pakonomaisesti esim. ruoan ahmimiseen tai muuhun itsensä turruttamiseen. Ruutu + ruoka voi olla monilla. Lamaantuneena mässää, kun seura ahdistaa.
Lisäksi joillain toki vielä se, että jos jätetyksi tuleminen järkyttää, niin siinä alkujärkytyksessä on vaikea syödä.
Eli aluksi on surun vuoksi syömättä, ja kun on noin kuukauden syönyt vain pakon edessä sen verran että pysyy hengissä, niin vatsalaukku onkin pienentynyt ja syöminen sen jälkeen järkevämpää.
Eivät he laihduta. He laihtuvat väistämättä kun yksi stressinaihe on poissa elämästä.
Viimeisimmässä parisuhteessani mies veti kolme munkkipossua, lapsi yhden ja mulle jäi 0 kun en ehtinyt osille. Muutenkin mies kulutti kaikista resursseista 75% ja maksoi 10% menoista, joten aika paska diili naiselle. Ja se olin minä, joka jätin hänet tai paremminkin pistin ovesta ulos ja otin avaimen pois. Hän oli tyhjätaskuinen lokki. Eronnut mies, tietenkin ja 30 kg ylipainoa massukassa.