Taas kokoomuslainen ykkösaamussa
Just oli juttu, kun ykkösaamussa on vain kokoomuslaisia. Miten tähän on tultu? Eikö perussuomalaisilla ole yhtä monta ministeriä, niin miksi kokoomuslaisia on ykkösaamussa viisi yhtä perussuomalaista kohti?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli niin järkeviä puhuu. EU:ssa tulee uusi mahdollisuus. Yrityksen voi perustaa 48 tunnissa ja se yritys voi toimia missä tahansa EU-maassa. Voin kuvitella, että tämä on iso etu suomalaisyrityksille, koska EU:ssa on 450 miljoonaa ihmistä. Eli isot markkinat. Mutta harva eurooppalainen yritys ensitilassa tänne haluaa. Erittäin myönteinen päätös.
Puhuttiinko mitään alv rajasta? Tuleeko siihen Suomen osalta parannusta? Muualla Euroopassa kun saa tienata jopa neljä kertaa enemmän vuodessa ilman alvia.
Näyttäisi olevan pikemminkin persuuntumassa