Tulin suihkusta ja rasvailen lihaksiani. Peili paljastaa: hyvältä näyttää. Vuosikymmenien työ näkyy rungossa. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (64)
Se tulee entropian vuoksi lähtemään joka tapauksessa. Nauti siitä vielä kun voit?
Vierailija kirjoitti:
Lihasten rasvaileminen kuulostaa kyllä melko homolta, mutta mikäs siinä jos tykkää.
Onnea valitsemallanne tiellä.
Ainoa asiallinen ja ilmeisen oikeaan osuva kommentti bottomille.
Aika wänkkerimeininkiä. Itekseen ihailla itteensä peilistä baby-oil pullo kädessä. Hyi tana. Kyllikki antaa kyytiä.
55+ saamaton wänkkääjä.
Ei herättele fiiliksiä.
Sit piukka poolopaita päälle ja kartsalle tsiigaa pikkupimui ja takas öljypullon kimppuun.
Rasvaileminen herättää ällötystä jos ei kuivaa samantien paperiin, sama käsien voitelun kanssa.
Ajatuksia herättää lähinnä se, että madot saavat tuoretta syötävää.
Se minun vuosikymmenien työni on ollut rekkakuskin homma. Istunut pelkästään, syöminen huoltoasemien roskaruokaa. Ylipainoa noin +35 kg. Iltaisin ja viikonloppuisin kaljaa stressiin. Kunnon kaljamaha.
T. Ap
Kysymyksen esittäjää vilkaisemaan kuvastinta kaulan yläpuolelta, koska silloin huomaatkin, että ei ole peilin vika, jos naama on vino
Olipas ilkeitä kommentteja, miksi? Ihon rasvaaminen on hyväksi myös tuon ikäiselle miehelle.
Itse en tykkää lainkaan lihaksikkaista miehistä enkä myöskäään urheilullisista miehistä, mutta näköjään tykkäät peilikuvastasi eikä siinä mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ilkeitä kommentteja, miksi? Ihon rasvaaminen on hyväksi myös tuon ikäiselle miehelle.
Itse en tykkää lainkaan lihaksikkaista miehistä enkä myöskäään urheilullisista miehistä, mutta näköjään tykkäät peilikuvastasi eikä siinä mitään vikaa ole.
Eihän ap rasvaillut ihoa, vaan lihaksia.
Miten on aloittajan peniksen kunto? Ystäväni puolesta kyselen.
Onko pulleat rintalihakset, karvainen rinta?
Lähinnä ihmettelen miten jaksaa vuosikymmeneen jälkeen kiinnostaa peilailla samaa kroppaa. Mutta näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Mietin taas, että Suomessa vain vaatimattomuus kaunistaa. Jos itsestään tykkää, on sakaalilauma heti kimpussa.
Ei kai tuossa mitään pahaa ole, että ihminen käy salilla ja katsoo, mitä suuhunsa pistää. Buddhan luokse on monta tietä.
Jos olet dopannut, niin oma testosteronin tuotantosi on aika vähissä, ellei jo loppunut. Semmoinen tuli mieleen. Toivottavasti treenaat luomuna.
Siis olet peilin edessä, rasvailet "lihaksiasi" ja samaan aikaan kirjoitat puhelimella palstalle? Eikö se kosketusnäyttö toimi huonosti, jos sinulla on kädet ihan rasvassa? Ja missä kunnossa se puhelimesi on tuossa puuhassa? Kannattaa ensin pestä kädet pariin otteeseen saippualla rasvaamisen jälkeen ennen kuin kosket tietoteknisiin laitteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Se minun vuosikymmenien työni on ollut rekkakuskin homma. Istunut pelkästään, syöminen huoltoasemien roskaruokaa. Ylipainoa noin +35 kg. Iltaisin ja viikonloppuisin kaljaa stressiin. Kunnon kaljamaha.
T. Ap
Ei ole ap
Tulee mieleen joku homonovellin alku.
Työnteletkö rasvattuja esineitä annelliin ja anneli tykkää?