Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No antaa naiset olla pelkkää harmia ja niiden rima on jotkut komeat stusmiehet joilla on bemari rahaa ja käyvät salilla, ei jaksa yksin hyvä.
Mun mies on lyhyt, kalju perusduunari. Itse olen 35v nätti kurvikas nainen. Pidän farkkuja ja lyhyttä nahkatakkia, ja meikkaan kauniisti. Olen aivan hulluna mieheeni.
No mitä ihmettä, oot just mun tyylinen nainen, miten se on sulle kelvannut?
Hän on hyvää seuraa, ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Hänen seurassaan on hyvä ja turvallinen olla; en ole koskaan hänen kuullut korottavan ääntään kenellekkään. Rakastan ja kunnioitan häntä suunnattomasti.
Minäkin ostan kukkia naiselle ja kyllä haluan olla lähellä suutelen jne, mutta en ymmärrä miksei naiset kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No antaa naiset olla pelkkää harmia ja niiden rima on jotkut komeat stusmiehet joilla on bemari rahaa ja käyvät salilla, ei jaksa yksin hyvä.
Mun mies on lyhyt, kalju perusduunari. Itse olen 35v nätti kurvikas nainen. Pidän farkkuja ja lyhyttä nahkatakkia, ja meikkaan kauniisti. Olen aivan hulluna mieheeni.
Naisten ja miesten käsitys kurvikkuudesta on tooooooooodella erilainen. Naiset kuvittelevat, että pallossakin on kurvikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten käsitys kurvikkuudesta on tooooooooodella erilainen. Naiset kuvittelevat, että pallossakin on kurvikkuutta.
Olen tuo aikaisempi kurvikas nainen, ja näen itseni kurvikkaana, en pallona. Painan 63 kiloa.
naisella pitää olla mahaa ja kurveja sekä tiukat vaatteet ja meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla trimmi kroppa ja hyvä iho ja siistit, hyvin istuvat vaatteet. Ja ennenkuin rupeat raivoamaan siitä ettei kaljamaha kelpaa, miksi meillä naisilla ei saisi olla vaatimuksia, kun sinullakin on?
Hei aloittaja, mihin aiemmat suhteesi päättyivät? Mikä on pisin suhteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.
Tämä on illuusio. Ehkä haikailevat juu mutta tosiasiassa ei onnistu. Sama juttu että lihava ja huonokuntoinen mies haikailee nuorta, hoikkaa ja kaunista naista mutta tosiasiassa ei onnistu ellei tosissaan ala tekemään jotain ulkonäölleen. Valitettavasti ihmiset ovat visuaalisia ihmisiä ja se että mitä pitää viehättävänä ei matsaa sen kanssa miltä itse näyttää.
Lihava ihminen saattaa vältellä peilejä ettei näkisi itseään mutta katse viipyilee silti toisissa sporttisissa ja komeissa/kauniissa ihmisissä.
Mä lenkkeilen käytän hajusteita käyn töissä olen pitkä. Ei vaan näytä naisille kelpaavan
Naisille? Eikö yksi nainen riitttäisi. Käytkö suihkussa vai suihkutatko hajusteita hien päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla trimmi kroppa ja hyvä iho ja siistit, hyvin istuvat vaatteet. Ja ennenkuin rupeat raivoamaan siitä ettei kaljamaha kelpaa, miksi meillä naisilla ei saisi olla vaatimuksia, kun sinullakin on?
Okei ei ole. Vähän on mahaa mut ei kovin suuri. Vaatteet ihan hienot jopa käytän kauluspaitaa ja käytän hajuvettä
Jännä ku se ulkonäkö on alna pääasia. Tyhjäpäätä ei kukaan jaksa pidemmän päälle, vaikka olisi kuinka pitkä, hyvånnäköinen jne. Mua kiinnostaa miehessä enemmän esim. harrastukset, musiikkimaku ja älykkyys.
No mitä helvettiä? Minä en kelvannut parikymppisenä ja olni suurimmalle osalle naisista ilmaa. Nyt nelikymppisenä, taloudellisesti menestyneenä jne saan jatkuvasti flirttiä ja baarissa on nainen kainalossa usein hyvin nopeasti ja alle tunnissa ollaan panemassa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä? Minä en kelvannut parikymppisenä ja olni suurimmalle osalle naisista ilmaa. Nyt nelikymppisenä, taloudellisesti menestyneenä jne saan jatkuvasti flirttiä ja baarissa on nainen kainalossa usein hyvin nopeasti ja alle tunnissa ollaan panemassa.
Valehtele vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei ei ole. Vähän on mahaa mut ei kovin suuri. Vaatteet ihan hienot jopa käytän kauluspaitaa ja käytän hajuvettä
Ihan uteliaisuudesta- miksi käytät kauluspaitaa? Eihän siinä ole mitään muodikasta. Mielummin hyvin istuva ja kivan mallinen t-paita. Kauluspaidat ovat lähinnä toimistolle, parempiin juhliin tms, tai sitten vanhempien setien käyttäviä, ja sinähän olet vasta nelikymppinen. Ja taas uteliaisuudesta- miksi sanot, että käytät hajuvettä? Sehän on naisille tarkoitettu. Miehet käyttävät partavettä.
Elämä on paljon parempaa kun jättää ne yli-ikäiset instaharakat ja plastiikkakirurkiamuumiot omaan rauhaansa. Naisista ei saa muuta kuin jatkuvaa päänsärkyä!
M48
Vierailija kirjoitti:
Jännä ku se ulkonäkö on alna pääasia. Tyhjäpäätä ei kukaan jaksa pidemmän päälle, vaikka olisi kuinka pitkä, hyvånnäköinen jne. Mua kiinnostaa miehessä enemmän esim. harrastukset, musiikkimaku ja älykkyys.
Mua kiinnostaa naisessa enempi et on kiva tulee juttua ja sillee käy töissä ja ulkonäkö on tärkeä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta- miksi käytät kauluspaitaa? Eihän siinä ole mitään muodikasta. Mielummin hyvin istuva ja kivan mallinen t-paita. Kauluspaidat ovat lähinnä toimistolle, parempiin juhliin tms, tai sitten vanhempien setien käyttäviä, ja sinähän olet vasta nelikymppinen. Ja taas uteliaisuudesta- miksi sanot, että käytät hajuvettä? Sehän on naisille tarkoitettu. Miehet käyttävät partavettä.
Käytän kyllä myös siistejä paitoja ja näytän hyvältä, jostain syystä te naiset ette kelpuuta en ymmärrä miksi
Vierailija kirjoitti:
just tollee teitä naisia kiinnostaa vain ne korkeakoulupojat älykkäät jotka harrastelee eivät juo alkoholia ja käyvät salilla just tommosta se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kyllä myös siistejä paitoja ja näytän hyvältä, jostain syystä te naiset ette kelpuuta en ymmärrä miksi
Olen parisuhdetta etsivä nainen, ja vastaan kysymykseesi rehellisesti. Mielestäni AP puhut liikaa itsestäsi, ja olen tosi negatiivinen. Näytät suuttuvan helposti jos kanssasi ei olla samaa mieltä. Ja sitten sinä toistat samoja asioita uudestaan ja uudestaan, etkä osaa oikein vastata jos sinulta kysytään jotakin.
Joku täällä sanoi että sinulla on ylipainoa ja kaljuunutunut pää eikä nuo asiat ainakaan minua haittaisi. Mutta nuo aikaisemmin mainitut syyt tarkoittavat sitä että minä en kiinnostuisi sinusta. Eikä sinun kannata minulle suuttua tästä, on minussakin vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhdetta etsivä nainen, ja vastaan kysymykseesi rehellisesti. Mielestäni AP puhut liikaa itsestäsi, ja olen tosi negatiivinen. Näytät suuttuvan helposti jos kanssasi ei olla samaa mieltä. Ja sitten sinä toistat samoja asioita uudestaan ja uudestaan, etkä osaa oikein vastata jos sinulta kysytään jotakin.
Joku täällä sanoi että sinulla on ylipainoa ja kaljuunutunut pää eikä nuo asiat ainakaan minua haittaisi. Mutta nuo aikaisemmin mainitut syyt tarkoittavat sitä että minä en kiinnostuisi sinusta. Eikä sinun kannata minulle suuttua tästä, on minussakin vikoja.
Olen varmaan sitten muuttunut käytös luonne tai jotain. Koska nuorempana sain paljokin naisia. Ei pitäs maha olla este. Tai sitte alkoholin käyttö tehnyt jotain
Hän on hyvää seuraa, ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Hänen seurassaan on hyvä ja turvallinen olla; en ole koskaan hänen kuullut korottavan ääntään kenellekkään. Rakastan ja kunnioitan häntä suunnattomasti.