Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain yksi seksi kumppani elämässä?

Vierailija
09.05.2026 |

Onko täällä muita yli 50-vuotiaita, joilla on ollut vain yksi panokaveri elämänsä aikana?

.

Ollaan oltu yli 30 v. yhdessä. Edelleen himottaa ja seksiä on lähes päivittäin. En osaa kaivata muuta. En usko, että olen jäänyt jostain paitsi 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei niitä nuoruus ajan kokemuksia oteta huomioon, niin samassa on pysytty .  Varmaan sitä jumalan pelkoakin on sen verran ollut, ettei heikkoina hetkinäkään ole yhteistä elämää tuhottu. Kultahääpäiväkin on jo useita vuosia sitten juhlittu.  

Vierailija
42/44 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne pitää nuorempiin vaihtaa, kun ei niillä pelaa mikään...Ja aivan samoin vanhenevat hekin, ihan turha puhua paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan vielä viisikymppinen, mut vastaan silti. Olen ollut puolison kanssa kohta 30 vuotta yhdessä. Hän on ainoa, jonka kanssa olen koskaan ollut yhdynnässä, ekan tyttöystävän kanssa oli vain käsitouhuja ja vaatteet päällä hinkkausta orgasmiin saakka. En ole koskaan voinut kuvitella seksiä ilman tunteita, joten ei ole tullut yhden yön juttuja harrastettua. Lisäksi olin ujo naisten kanssa nuorena ja olinkin monellle tytölle friend zonella. Joskus olen miettinyt, olenko jäänyt jostain paitsi seksikokemusten suhteen, mutta lopulta tuntuu vain, että tuliko valittua kumppani oikein vai olisiko esimerkiksi se yksi opiskelutoveri ollut parempi, se jonka kanssa oli kipinää mutta ei varattuna tullut mitään tehtyä ja joka vuosia myöhemmin tunnusti olleensa korviaan myöten ihastunut, kuten myös minä. M48

Vierailija
44/44 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko eritellä miten tai missä ex oli huono? Suunnittelin olevani oman aviomieheni ainoa seksikumppani, ja kiinnostaisi tietää onko minulla vielä jotain mitä treenata tai huomioida. Olisi aika kauheaa jos hän jäisi paljosta paitsi.